مولوی سلامی: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز نشان داد مسئله فلسطین هرگز کمرنگ نمی‌شود

مولوی سلامی

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه مردم آمده‌اند تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند، گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی امروز نشان داد مسئله فلسطین هرگز کمرنگ نمی‌شود.

مولوی نذیراحمد سلامی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: امروز مردم شیعه و سنی استان سیستان و بلوچستان در کنار ملت مسلمان نقاط مختلف دنیا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس آمده‌اند تا حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین به نمایش بگذارند و بدون شک این حضور موجب ناامیدی دشمنان اسلام شده است.

نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: پیام این حضور گسترده به کشورهای مستکبر این است که مسئله قدس و فلسطین همواره برای مردم مسلمان سراسر دنیا و به ویژه ملت ایران یک مسئله اصلی و مهم است که هرگز کمرنگ و فراموش نمی‌شود.

شکست هیمنه رژیم صهیونیستی دستاورد روز جهانی قدس است/ حمایت از مردم مظلوم فلسطین تا سرنگونی کامل رژیم کودک‌کش تداوم دارد

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان گفت: امروز مسئله قدس به مسئله اصلی جهان اسلام تبدیل شده و حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین تا سرنگونی کامل رژیم صهیونیستی تداوم دارد.

 آیت‌الله عباسعلی سلیمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: مسئله قدس به مسئله اصلی جهان اسلام و رو کردن دست غاصبان بیت‌المقدس تبدیل شده و حمایت ملت ایران از مردم مظلوم فلسطین تا سرنگونی کامل رژیم صهیونیستی تداوم دارد.

نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان به دستاوردهای راهپیمایی روز جهانی قدس اشاره کرد و گفت: تا پیش از نام‌گذاری روز جهانی قدس از جانب امام خمینی(ره)، مسئله فلسطین یک مسئله عربی بود اما پس از آن، حمایت از امت فلسطین جهانی شد که امروزه می‌بینیم تمام دنیا به حرف امام‌شان با زبان روزه به خیابان‌ها می‌آیند و از مظلومان فلسطین حمایت می‌کنند.

مولوی کریم‌زایی: ملت ایران همواره و در هر شرایطی پشتیبان مردم مظلوم فلسطین است

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر گفت: مردم ایرانشهر با وجود گرمای ۵۰ درجه‌ای هوا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به جهانیان مخابره کردند که ملت ایران همواره و در هر شرایطی پشتیبان مردم مظلوم فلسطین است.

مولوی عبدالصمد کریم‌زایی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس  اظهار داشت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان با وجود گرمای شدید هوا در سطح استان با حضور گسترده در راهپیمایی امروز سنگ تمام گذاشتند.

امام جمعه اهل سنت ایرانشهر افزود: مردم شهرستان ایرانشهر با وجود گرمای ۵۰ درجه‌ای هوا با حضور گسترده در راهپیمایی روز جهانی قدس این پیام را به جهانیان مخابره کردند که ملت ایران همواره و در هر شرایطی پشتیبان مردم مظلوم فلسطین است و تا روز آزادی قدس فریاد مرگ بر اسرائیل سر می‌دهد.

مردم با حضور گسترده خود نشان دادند اهمیت روز بزرگ قدس را به خوبی درک کرده‌اند

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان پا به پای مردم دیگر نقاط کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند اهمیت این روز بزرگ را به خوبی درک کرده‌اند.

علی کرد در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان پا به پای مردم دیگر نقاط کشور با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند اهمیت این روز بزرگ را به خوبی درک کرده‌اند.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی افزود: امت اسلامی برای مقابله با دشمنان قسم خورده که در رأس آنها رژیم صهیونسیتی قرار دارد، نیازمند اتحاد و همدلی است که این اتحاد امروز به خوبی در نقاط مختلف ایران اسلامی و دیگر کشورهای مسلمان دنیا به نمایش گذاشته شده است.

حضور گسترده مردم شیعه و سنی در راهپیمایی ‌روز قدس پاسخ دندان‌شکنی به استکبار بود

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت: حضور گسترده مردم شیعه و سنی در راهپیمایی روز قدس پاسخ دندان‌شکنی به استکبار بود و نشان دادند تلاش دشمن جهت اختلاف‌افکنی میان آنها هیچ نتیجه‌ای در پی نداشته است.

علیم یارمحمدی در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس اظهار داشت: حضور گسترده ملت بصیر ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال مانند راهپیمایی سال ۸۸، پاسخ دندان‌شکنی به استکبار و حامیان و ایادی آن در منطقه است.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی افزود: راهپیمایی روز جهانی قدس که نمودی از وحدت ملت ایران مقابل دشمنان اسلامی است، سال به سال پررنگ‌تر از گذشته می‌شود و این جای خوشحالی دارد.

تلاش‌ دشمنان در تغییر مسیر انقلاب بی‌نتیجه مانده/ ملت ایران روز به روز در مقابله با استکبار محکم‌تر می‌شوند

نماینده مردم زاهدان در مجلس گفت: حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان می‌دهد آنها روز به روز در مقابله با استکبار محکم‌تر می‌شوند و تلاش‌های دشمنان جهت تغییر مسیر انقلاب بی‌نتیجه مانده است.

حسینعلی شهریاری در حاشیه حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس  اظهار داشت: ملت ایران امروز با حضور گسترده و کم‌نظیر در راهپیمایی جهانی قدس نشان داد که بسیار موقعیت شناس هستند و در شرایطی که حکام کشورهای عرب دست در دست اسرائیل جنایت‌کار در حال کشتار مسلمانان هستند، فریاد مظلومیت و آزادی قدس را محکم‌تر از همیشه سر داده‌اند.

نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه این حضور گسترده موجب افتخار و سربلندی ایران شده است، افزود: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران همواره از حضور گسترده مردم هراس دارند، چرا که چنین حضورهایی نمایانگر وحدت ملت در مقابله با دشمنان است و نشان می‌دهد تلاش دشمن در خدشه‌دار کردم وحدت مردم و اختلاف‌افکنی میان آنها بی‌نتیجه مانده است.

وی تصریح کرد: امروز مردم شیعه و سنی سیستان و بلوچستان در کنار مردم دیگر نقاط کشور و جهان با حضوری پررنگ آمده‌اند تا با فریاد زدن شعارهای “مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل”، خشم و انزجار خود را نسبت به جنایات گسترده این مستکبرین به نمایش بگذارند.

روز جهانی قدس که به فرمان امام راحل در حمایت از مظلوم و محکوم کردن ظالم صادر شد

نماینده مردم سروان با حضور در مراسم روز گفت: روز قدس نماد آزادی خواهی، ظلم ستیزی، وحدت و همدلی امت اسلامی است تا با خروش یکپارچه علیه ظلم و بیداد، پرچم عدالت طلبی را در جهان برافراشته و ظرفیت و توان خویش را به رخ زیاده خواهان عالم بکشند.

وی افزود:روز جهانی قدس که به فرمان امام راحل در حمایت از مظلوم و محکوم کردن ظالم صادر شد پس از گذشت چندین سال در جهان در حال گسترش است و همه ملت ها و دولت های آزادیخواه برای رهایی از اسارت سرزمینهای اشغالی و قدس شریف تلاش می کنند.

وی اذعان داشت:رژیم پلید صهیونیستی و اربابان آمریکایی آن در پی تلاش برای ایجاد تنش و تفرقه در بین مسلمانان و دولت های اسلامی هستند تا به معنای واقعی جمله تفرقه بینداز و حکومت کن را در منطقه خاورمیانه اجرایی کنند.

ـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

گزارش تصویری

حضور شیخ‌الاسلام مولانا عبدالحمید در مراسم روز جهانی قدس

حضور مردم و مسئولین شهرستان خاش

حضور مردم شیعه و سنی کنارک در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور مردم شیعه و سنی هیرمند در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور مردم شیعه و سنی سرباز در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور مردم شیعه و سنی قصرقند در راهپیمایی روز جهانی قدس

 

 حضور مردم شیعه و سنی بمپور در راهپیمایی روز جهانی قدس

 

حضور مردم شیعه و سنی سراوان در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور مردم شیعه و سنی میرجاوه در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور مردم شیعه و سنی زاهدان در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور مردم شیعه و سنی زابل در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور مردم شیعه و سنی زهک در راهپیمایی روز جهانی قدس

 

حضور گسترده مردم جالق در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور گسترده مردم زرآباد در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور گسترده مردم شیعه و سنی مهرستان در راهپیمایی روز جهانی قدس

حضور پرشور مردم شیعه و سنی در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان ایرانشهر

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان چابهار

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان نیکشهر