بازدید استاندار سیستان و بلوچستان از پروژه خط انتقال گاز ایرانشهر – پالیزان – خاش

بازدید از پروژه انتقال گاز ایرانشهر به خاش

به گزارش آوای سرحد به نقل از روابط عمومی استانداری؛ احمدعلی موهبتی در این بازدید گفت: طول لوله‌گذاری این قطعه ۱۰۴ کیلومتر است که مسیر انشعاب به شهرستانهای شرقی استان مانند سراوان، مهرستان، سیب و سوران را در بر می‌گیرد.

وی با بیان اینکه این قطعه تا پایان خردادماه سال ۱۴۰۰ تکمیل می‌شود؛ افزود: پروژه گازرسانی به شهرهای استان، از جمله پروژه‌هایی است که در استان برای ایجاد عدالت اجتماعی و تکمیل زیرساخت‌های توسعه‌ای بسیار مهم است و نقش مهمی در ایجاد رقابت برای سرمایه گذاری صنایع و واحدهای تولیدی دارد.

رییس شورای برنامه ریزی استان ادامه داد: به رغم فشارها و تنگناهای اقتصادی دولت که ناشی از جنگ تحریمی تحمیلی ظالمانه دشمن است؛ اما با توجه مقام معظم رهبری و تلاش دولت پروژه‌های زیربنایی استان فعال هستند به طوری که در استان هیچ پروژه توسعه‌ای وجود ندارد که معطل تامین اعتبار باشد.

موهبتی اظهار داشت: همراهی مردم استان در اجرای پروژه‌ها بسیار خوب است و در هیچ پروژه‌ای مشکل اجتماعی وجود ندارد.

وی گفت: عملیات لوله‌گذاری گاز در همه قطعات پروژه در حال انجام است و پروژه راه‌آهن چابهار – زاهدان – میلک نیز که مشکل اعتباری آن با دستور مقام معظم رهبری مبلغ ۳۰۰ میلیون یورو از محل صندوق توسعه ملی پرداخت شده است؛ تا پایان سال ۱۴۰۰ تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/۳۲۱۴