بهره برداری از ۱۴۲ طرح مختلف در شهرستان تفتان در دهه مبارکه فجر

بهره برداری از ۱۴۲ طرح مختلف در شهرستان تفتان در دهه مبارکه فجر 

معاون سیاسی فرمانداری تفتان گفت: با بهره برداری از طرح ها و پروژه های مختلف در دهه مبارکه فجر، برای ۱۵۸ نفر شغل ایجاد خواهد شد.

به گزارش آوای سرحد؛ حسن دهمرده در حاشیه جلسه ستاد گرامیداشت دهه مبارک فجر شهرستان تفتان گفت: ۱۴۲ طرح و پروژه مختلف به مناسبت دهه مبارکه فجر در شهرستان تفتان به بهره برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: این طرحها با اعتباری بالغ بر ۱۲۹ میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال در بخش‌های عمرانی، بهداشت و درمان، کشاورزی و دامپروری، آبخیزداری، شیلات، آبرسانی، خدماتی و طرحهای اشتغالزایی به بهره برداری خواهد رسید.

دهمرده تصریح کرد: با بهره برداری از این طرح ها برای ۱۵۸ نفر بطور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد اشتغال می شود.

وی خاطرنشان کرد: ۲۸ برنامه از قبیل نواختن زنگ انقلاب، برگزاری رژه موتوری، مسابقه نقاشی و خیاطی، دیدار با خانواده معظم شهدا، برپایی نمایشگاه‌های مختلف، جشن های انقلاب، مسابقات ورزشی و غیره در دهه فجر امسال و با همکاری دستگاه‌های اجرایی در شهرستان تفتان اجرا خواهد شد.

حجت الاسلام خیور معاون مدیرکل تبلیغات اسلامی استان نیز در این جلسه با اعلام آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی استان در جهت حمایت و اجرایی شدن برنامه های دهه فجر شهرستان تفتان اظهار کرد: در راستای باشکوه برگزار شدن برنامه های این شهرستان در کنار دستگاههای اجرایی خواهیم بود.

مولوی ربانی امام جمعه بخش گوهرکوه و مولوی هاشمزهی امام جمعه موقت شهر نوک آباد نیز در این جلسه طی سخنانی بر برگزاری هرچه باشکوه‌تر ویژه برنامه های دهه مبارک فجر در شهرستان تفتان تاکید کردند.

انتهای پیام/۳۲۱۴