فرماندار خاش با بیان اینکه تامین امنیت در گرو تلاش و اراده همگانی است گفت: همه ما نسبت به حقوق مردم مسئول هستیم و باید تلاش کنیم در گستره بزرگ این شهرستان امنیت حاکم شود.

صاحب گل صالحی شامگاه امروز در گفت و گو با خبرنگار آوای سرحد اظهار داشت: امنیت بعنوان محصول و تولید اجتماعی در هر منطقه پیشرفت و آبادانی را برای شهروندان به ارمغان می‌آورد.

وی افزود: توجه به تأمین امنیت و اطمینان خاطر مردم و رفع دغدغه ها و دلمشغولی‌های امنیتی شهروندان مهم ترین وظیفه شورای تامین عوامل مختلف امنیتی و انتظامی است.

صالحی ضمن ابراز همدردی با خانواده مقتول جوان گفت: از لحضات ابتدایی رخداد حادثه ناگوار سرقت از طلا فروشی و قتل کاسب جوان دستیگری عوامل برهم زننده امنیت مردم در دستورکار عوامل نظامی ، انتظامی ، امنیتی و پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرماندار خاش با بیان اینکه بزودی عوامل سرقت و ناامنی شهر دستیگر و تحویل مراجع قضایی خواهند شد افزود: امنیت شهروندان خط قرمز شورای تامین شهرستان بوده و با مخلان امنیت برابر قانون و مقررات برخورد خواهد شد.

صالحی تاکید کرد: در این برهه علما،سران طوایف،معتمدین و ریش سفیدان از نقش سازنده و ظرفیت وجودی خود در تحقق هرچه بیشتر امنیت جامعه خاش استفاده نمایند تا مجرمین هرچه سریع تر شناسایی شده و اطمینان خاطر مطلوب برای مردم حاصل گردد.

فرماندار خاش با بیان اینکه تامین امنیت در گرو تلاش و اراده همگانی است گفت: همه ما نسبت به حقوق مردم مسئول هستیم و باید تلاش کنیم در گستره بزرگ این شهرستان امنیت حاکم شود.

صالحی تصریح کرد: ارتباط و همکاری موثر و مستمر اقشار مختلف مردم خاش با حوزه قضایی و امنیتی و انتظامی شهرستان زمینه ساز حفظ امنیت و آرامش خاطر مردم است.

همچنین بخوانید :