تکذیب خبر انتصاب استاندار سیستان و بلوچستان به سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی

تکذیب استاندار سیستان و بلوچستان

 

روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان با صدور اطلاعیه‌ای خبر انتصاب استاندار این استان به سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بیرک  به نقل از  ایرنا در این اطلاعیه  آمده است: پیرو انتشار خبری مبنی بر انتصاب احمدعلی موهبتی استاندار سیستان وبلوچستان به سرپرستی وزارت جهاد کشاورزی به اطلاع عموم مردم شریف می‌رساند، این خبر صحت نداشته و تکذیب می‌شود.

این اطلاعیه می‌افزاید: بنابراین از مردم فهیم تقاضا می‌شود، این‌گونه اخبار را تنها از اداره‌کل روابط عمومی و پایگاه‌های خبری مربوط به استانداری سیستان و بلوچستان پیگیری کنند.

به گزارش ایرنا خبر انتصاب احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان به عنوان سرپرست وزارت جهادکشاورزی و انتصاب علی زینی وند معاون سیاسی اجتماعی استاندار به عنوان سرپرست استانداری این استان از امروز صبح در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده بود که روابط عمومی استانداری با صدور اطلاعیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.

گفته می شود یکی از کاربران فضای مجازی به عنوان دروغ ۱۳  این خبر را منتشر کرده و در ادامه آن نوشته است: دکتر باقر کرد نماینده اسبق مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی و معاون سابق استانداری سیستان و بلوچستان ، دکتر ایوب درویشی معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری اصفهان و فرماندار اسبق چابهار و نیکشهر و دکتر تقی رخشانی مدیر مسئول روزنامه زاهدان و فعال سیاسی اصلاح طلب جهت مصاحبه برای تصدی کرسی استانداری سیستان و بلوچستان به وزارت کشور فراخوانده شده اند.

در یکی دو سال گذشته یکی از رسانه های محلی به عنوان طنز، خبری غیر واقعی به عنوان دروغ بزرگ ۱۳ نوروز منتشر می کرد اما امسال یک کاربر فضای مجازی زودتر از این رسانه دروغ ۱۳ را منتشر کرده است.