سیستان و بلوچستان، رتبه دوم جذب مشارکت خیّران مدرسه ساز کشور را به خود اختصاص داده است.

به گزارش پایگاه خبری بیرک به نقل از خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، سرحدی سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان با بیان این مطلب در بیست و یکمین جشنواره خیّران مدرسه سازاستان گفت: در سال گذشته ۸۳درصد کلاسهای تحویلی به آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان را خیّران احداث کرده بودند.
سرپرست اکل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان هم گفت: در این جشنواره بیش از ۵۰خیّر مدرسه ساز کشوری و تعداد زیادی از خیّران استانی حضور دارند.

همچنین بخوانید:

رخشانی با بیان اینکه خیران بیش از دو سوم مدارس استان را ساخته اند افزود: با کمک های استانداری سیستان و بلوچستان و وزارت آموزش و پرورش امسال تلاش می کنیم، تمام طرح های نیمه تمام استان به بهره برداری برسد.
سیرجانی رئیس مجمع خیّران مدرسه ساز سیستان و بلوچستان هم با بیان این که مشارکت خیّران در چند ساله اخیر از سیستان و بلوچستان بسیار چشمگیر بوده است گفت: از سال۸۹ تاکنون خیّران در این استان حدود ۱۱۰۰مدرسه احداث کرده اند.

همچنین بخوانید:

موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان هم در این همایش با قدردانی از تلاش های خیّران گفت: امیدواریم با کمک خیّران در ساخت فضاهای آموزشی مناسب، جلوی مشکلات آینده جامعه گرفته شود.

مولوی نظیر احمد سلامی نماینده استان در مجلس خبرگان هم گفت: بندگان خوب کسانی هستند که در اموالشان نیازمندان را شریک می کنند و خیّران مدرسه ساز از مصادیق آن هستند.

همچنین بخوانید :