نزدیکان به زیدان اعتقاد دارند که این سرمربی فرانسوی تحت هر شرایطی در انتهای فصل از رئال جدا خواهد شد.

به گزارش گروه وزرشی مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک  بنقل از  ورزش سه، ۲۶ ماه از حضور زیدان روی نیمکت رئال مادرید می گذرد و عملکرد او در این مدت خیره کننده بوده است.

کسب ۸ جام معتبر با رئال، چیزی بود که کمتر کسی تصور می کرد زیدان در این مدت اندک به آن دست یابد و اکنون اخباری به گوش می رسد که او دیگر تمایلی به ادامه همکاری با رئال ندارد و در انتهای فصل سوای هر نتیجه ای، نیمکت این باشگاه را ترک خواهد کرد.

 

 

 

 

زیزو روز گذشته در نشست خبری خود اعتراف کرد که مربیگری در رئال، انرژی فراوانی از او گرفته و به نوعی احساس خستگی می کند. طبق ادعای آاس، پرز، رئیس رئال به هر تصمیمی که زیدان در انتهای فصل بگیرد احترام خواهد گذاشت و از حالا به فکر گزینه های احتمالی برای جانشینی سرمربی فرانسوی است.

 

 

 

 

طبق ادعای این منبع، پوچتینو، سرمربی آرژانتینی تاتنهام، بیشترین شانس را برای جایگزینی زیدان در اختیار دارد و پس از او یوآخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان و یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول قرار دارند.

 

 

 

 

مشکل اینجاست که هر سه مربی قراردادهایی طولانی مدت با تیم های خود دارند و جدا کردنشان به سادگی میسر نخواهد شد. در این بین جدا شدن کلوپ از لیورپول در آینده ای نزدیک تقریبا غیرممکن به نظر می رسد ولی در مورد پوچتینو و لو، امیدواری ها بالاتر است.