نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی گفت : برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا به مردم توصیه می‌کنیم دید و بازدید در عید قربان را تعطیل کنند و عید دیدنی را از طریق تلفن و فضای مجازی انجام دهند.

به گزارش آوای سرحد  حسینعلی شهریاری در گفت و گو با خبرنگار سکایی نیوز بیان کرد : در حال حاضر ویروس منحوس کرونا به راحتی می‌تواند در جمع‌های کوچک فامیلی جولان دهد و جان بزرگترها را به خطر بیندازد منطق حکم می کند که میدان را خالی و در نبرد با این ویروس، در خانه بمانیم که راه پیروزی بر این ویروس همین است .

وی تصریح کرد : بهتر است این روزها دلمان را جای دل مدافعان سلامت بگذاریم که به خاطر خدمت به مردم برای پیشگیری و مقابله با کرونا از حضور در خانه و گذراندن عید قربان در کنار خانواده‌ خود محروم اند و با توجه به توصیه های بهداشتی و درمانی از شیوع بیشتر ابتلا ویروس کرونا جلوگیری کنیم.

درخانه بمانید تا پرسنل دانشگاه علوم پزشکی وقت استراحت پیدا کنند

رییس کمیسون بهداشت مجلس بیان کرد : همه پرسنل این دانشگاه درگیر و در حال خدمات رسانی برای پیشگیری و مقابله با کرونا هستند و تقریبا هیچ تعطیلی و استراحتی ندارند .

شهریاری عنوان کرد : متاسفانه، وضعیت بعضی از استان‌های کشور در چند روز اخیر رضایتبخش نیست و این یعنی اینکه بیماری همچنان در کمین است .

وی در پایان تصریح کرد : با توجه به موارد فوق، آنچه ما به عنوان نمایندگان جامعه پزشکی و مردم شریف زاهدان ، مصرانه و خاضعانه از شما اهالی عزیز و بزرگوار استان سیستان و بلوچستان می‌خواهیم، این است که برای حفظ حاصل تلاش‌های شبانه‌روزی همکاران ما و محافظت از سلامت خود و خانواده و سایر هموطنان، در تعطیلات عید قربان به دید و بازدید و مسافرت نروید تا مبادا، ناخواسته کانون‌های بروز بیماری شعله‌ور شده و دور جدیدی از ناملایمات اجتماعی و اقتصادی بر همه جامعه تحمیل شود.

انتهای پیام/