مهلت ثبت‌نام در جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید تمدید شد

 سی و دومین جشنواره تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولی

رئیس تعاون،کار و رفاه اجتماعی خاش گفت: مهلت زمانی نام نویسی در سی و دومین جشنواره امتنان از کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه سیستان و بلوچستان تمدید شده است.

احمد جمشید زهی در گفتگو با خبرنگار آوای سرحد اظهار کرد: مهلت زمانی ثبت نام در این جشنواره امتنان برای جامعه هدف آن که ابتدا از ۱۴ آبان امسال به مدت یکماه تعیین شده بود، تا ۳۰ آذرماه تمدید شده است.

وی ادامه داد: جشنواره امتنان از کارگران، واحد های نمونه و گروه‌های کار همه ساله در سطح کارگاهی و کارخانه، در سطح استان و پس از آن در سطح کشور انجام می شود که همه ساله در سه مرحله انجام شده است.

جمشیدزهی تصریح کرد: کارگران، گروههای کار و واحدهای نمونه می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به انجام فرایند ثبت نام اقدام نمایند.

وی توضیح داد: پس از برگزاری جشنواره استانی بررسی طرح‌ها و مستندات، برترین طرح ها به عنوان منتخبین استان به بخش کشوری معرفی خواهند شد.

جمشیدزهی یاد آور شد: تاکنون ۵۰ نفر برای کارگر نمونه و ۳ مورد نیز برای واحد نمونه از طریق سایت فوق در شهرستان خاش اقدام به ثبت‌نام نمونده اند.

رئیس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی خاطر نشان کرد: علاقمندان خاشی می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به ادارات تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان خاش مراجعه نمایند.

انتهای خبر/۳۲۱۴