بندر چابهار
این تصویر تزیینی است

معاون سیاسی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی گفت: هیچ مقام مسئولی حق کارشکنی و تزلزل در ادامه روند توسعه طرح بندر شهید بهشتی ندارد.

به گزارش آوای سرحد به نقل از روابط عمومی کشتیرانی، رضا سیف‌الهی در بازدید از بندر شهید بهشتی چابهار اظهار داشت: ما از این همه تلاش و مجاهدت شبانه‌روزی مسئولان دولت به ویژه ‌سازمان بنادر و دریانوردی و قرارگاه خاتم‌الانبیاء واقعا تشکر می‌کنیم و باید با انگیزه بیشتری روند اجرای طرح را ادامه دهیم.

معاون سیاسی و اجتماعی دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی کشور گفت: تمام افرادی که در توسعه و اجرای این پروژه ملی تلاش می‌کنند مصداق بارز یک جهاد اقتصادی با مقیاس استراتژیک است زیرا اثرات آن برای کشور و منطقه است و هیچ مقام مسئولی حق کارشکنی و تزلزل در ادامه روند توسعه طرح بندر شهید بهشتی ندارد.

وی تصریح کرد: مسئولین استانی و منطقه‌ای باید با ایجاد دلگرمی در بین فرزندان نظام خدمات صادقانه آنها را به اطلاع مردم برسانند زیرا توسعه بندر شهیدبهشتی در یک ابعاد استراتژیک گسترده‌ای انجام می‌شود و آگاهی‌بخشی از مزایای توسعه این طرح از نیازهای ضروری مردم و منطقه است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان در این بازدید ضمن تشریح اقدامات طرح توسعه افزود: توسعه بندر شهید بهشتی با یک چشم‌انداز بلند مدت طراحی شده و در حال حاظر ۱۷۰۰ متر اسکله که از این میزان ۷۴۰ متر اسکله ترمینال کانتینری، ۶۸۴ متر اسکله ترمینال چند منظوره و ۳۰۰ متر اسکله خدماتی با پیشرفت ۱۰۰ در صدی انجام شده است.

بهروز آقایی گفت: از ۱۶ میلیون متر مکعب لایروبی که می‌بایست انجام شود ۱۵ میلیون مترمکعب آن انجام شده است و سازمان بنادر و دریانوردی با اجرای طرح توسعه بندر شهید بهشتی ۱۰۰ هزار میلیارد تومان به سرمایه این شهر اضافه کرده است و تقاضای ما از مقامات استانی این است که دلسردی در روند اجرای طرح توسعه ایجاد نکنند زیرا تمام سرمایه‌گذاری‌های خارجی و داخلی در گروه چشم‌انداز توسعه بندر شهیدبهشتی است.

انتهای پیام/