چهل سال افتخار/ حفظ وحدت و یکپارچگی دستاورد مهم انقلاب اسلامی است

یادداشت روز  پایگاه خبری بیرک

محمدامین میربلوچزهی

از دستاوردهای مهم نظام اسلامی ایران در چهار دهه از عمر آن حفظ وحدت و یکپارچگی و تقویت اخوت و برادری در جامعه اسلامی کشورمان است. در چهل سال اخیر عزتمندی و پایداری به مردم ایران هدیه شده و مردم دنیا نیز عظمت و ابهت انقلاب بزرگ ما را مشاهده نموده اند.

مردم شیعه و سنی و فارس و بلوچ و ترک و کرد و عرب و ترکمن و غیره در شمال و جنوب و شرق و غرب و مرکز کشور عناصر وحدت و همدلی را تقویت کرده و با حضور گسترده و پرشور در صحنه های انقلاب و دفاع همه جانبه از مرزهای میهن و ایستادگی در مقابل دشمنان با شایستگی توانسته اند اقتدار ملی را به نمایش بگذارند.

مردم ایران با حمایت از رهبر انقلاب و مسئولان کشور نشان داده اند که به تبلیغات سوء و هجمه های بیگانگان توجهی ندارند و مسیری را در پیش گرفته اند که مقابله با ظلم و ستم مستکبران و اجرای عدالت در دنیا و رسیدن به هدفی متعالی است که آن را از بزرگان و با کرامت ترین انسانها به ارث برده اند و در چهل سال اخیر با تحمل دشواری های فراوان توانسته اند، روح انسانیت و عقلانیت و احترام گذاشتن به بشریت را در خود پرورش دهند.

دشمنان اسلام سالهاست در تبلیغات و هجمه های گسترده خود نابودی این انقلاب را در سر می پرورانند ولی نمی دانند ملت ایران با اراده ای قوی هدفی را دنبال می کنند که نتیجه آن نابود کردن سران ظالم آمریکایی و صهیونیستی است.

وقوع تحریم ها و فشارهای ظالمانه به ملت و دولت ایران و جنگ تحمیلی هشت ساله، انجام حرکات کور تروریستی و فعال کردن سرویس های جاسوسی و غیره در چهار دهه اخیر نتوانسته خللی اندک در اراده پولادین ملت بزرگ ما وارد کند و مردم ما پرشورتر از سالهای قبل در صحنه آمده اند و همچنان با اقتدار در صحنه حاضرند.

جشن های پیروزی انقلاب امسال بسیار چشمگیر و متفاوت تر از قبل و با مشارکت حداکثری مردم برگزار شده و مردم با تشکیل ستادهای مردمی جشن های چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده اند.

در ۲۲ بهمن امسال نیز شاهد نمایش جلوه هایی از همبستگی و انسجام ملی در کشور خواهیم بود و پیام حضور مردم ما در صحنه راهپیمایی و مشارکت پرشور در برنامه ها و جشن های باشکوه پیروزی انقلاب این است که دشمنان اسلام و کشور باید بدانند که وقتی سیل خروشان ملت در صحنه بیاید، جوش و خروش این حضور تمام مستکبران و ظالمان و ستمکاران را در خود فرو می برد و ریشه های بی عدالتی و فتنه و ستم را نابود می کند.

مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال باری دیگر در صحنه می آیند و حماسه ای را خلق می کنند که به دنبال آن امید و نشاط به مردم دنیا هدیه می شود.