اب و فاضلاب

رئیس امور آب و فاضلاب دلگان گفت: به منظور بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان دلگانی ۱۷ پروژه در بخش آب و فاضلاب دراین شهرستان اجرا شد.

به گزارش آوای سرحد به نقل از تسنیم، علی اکبر آقایی اظهار داشت: به منظور بهبود خدمات ارائه شده به شهروندان دلگانی ۱۷ پروژه در بخش آب و فاضلاب دراین شهرستان اجرا شد.

رئیس امور آب و فاضلاب دلگان گفت: در این راستا حفر و تجهیز ۴ حلقه چاه آب شرب، برق رسانی به چاههای آب شرب به طول ٣٣ متر و نصب چهار دستگاه ترانس ١ کاوا و خرید دیماند مورد نیاز (هر چاه ۶کیلووات) انجام شده است.

وی افزود: احداث ساختمان بهره‌برداری تأسیسات سایت با زیربنای ٣ مترمربع، حصارکشی و محوطه سازی چاههای آب شرب به طول ۴ متر طول، اجرای ۴١ کیلومتر شبکه آب شرب در محلات مختلف شهر از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه است.

آقایی تصریح کرد: در حال حاضر کار محوطه‌سازی و روشنایی سایت مخازن و ایستگاه پمپاژ آب و فاضلاب در دست اجرا است همچنین  ۴ کیلومتر شبکه آب شرب محلات نیاز به اصلاح و توسعه دارد.

وی گفت: شهرستان دلگان در جنوب غربی استان از شمال و شرق به شهرستان ایرانشهر از جنوب به شهرستان نیکشهر و غرب به شهرستان رودبار استان کرمان منتهی می‌گردد. مساحت این شهرستان ۱۱۷۸۰ کیلومتر مربع و شامل  ۵ دهستان( دلگان، هودیان، جلگه چاه هاشم، گنبد علوی، چاه علی) می‌باشد.

انتهای پیام/