روزانه شکایات فراوانی از فعالیت های ضعیف اداره برق شهرستان خاش به گوش مسئولین میرسد،  اما عجیب ترین توجیه ناپذیر ترین  مورد آن نداشتن برق در روستایی که با خطوط تیر های برق  فقط ۲۰۰  فاصله دارد!

روستایی در بخش ایرندگان که به نام  اسپه شناخته می شود و چسبیده به شهرک جدید اسپه،  سال هاست از نعمت برق محروم است .

  این روستا بیش از ۲۰  خانوار دارد و جالب اینکه تنها ۲۰۰ متر با خطوط اصلی برق  فاصله دارد اما تاکنون خبری از برق و نعمت برق برای روستاییان نیست.

عبدل جمشیدزهی ریش سفید و معتمد این روستا در گفتگو با خبرنگار ما میگوید : حدود هفت سال پیش چاله هایی برای کشیدن تیر های برق به روستای ما حفر شده اما با گذشت هفت سال هنوز تیر های برق به این روستا نرسیده اند و بقایای چاله ها به مرور زمان در حال پر شدن می باشند .

وی افزود : سال هاست که اهالی روستای ما را با امروز و فردا گفتن به بازی گرفته اند  و ما همچنان در حسرت داشتن نعمت برق مانده ایم .

عبدالغفور جمشیدزهی یکی دیگر از اهالی این روستا اظهار داشت: تاکنون چندین بار به ما گفته اند به زودی فیش جهت خرید امتیاز برق را باید پرداخت کنید اما از فیش و امتیاز برق خبری نیست .

وی با بیان اینکه روستای اسپه و شهرک اسپه در  قدیم یکی بوده اند گفت :این دو روستا تماما به یکدیگر متصل هستند اما فقط جاده ایرندگان خاش  آنها را جدا میکند و به علت نداشتن برق  روستای ما روستایی مستقل به حساب می آید ، همین امر موجب شده تا ما از خدمات دهیاری شهرک اسپه محروم باشیم . 

جمشیدزهی در پایان گفت : امیدواریم مجددا این روستا ها یکی خوانده شوند و محرومیت چند ساله ای که داشته ایم پایان یافته و از نعمت های برق و دهیاری بهره مند شویم .

انتهای خبر/