بارش های برف و باران شادی و طراوت برای اهالی ایرندگان به ارمغان آورد 

بارش  رحمت الهی برف و باران موجی از شادی و نشاط برای برای مردم سیستان و بلوچستان و اهالی بخش ایرندگان شهرستان خاش به ارمغان آورد .
به موجب این بارش ها زیبایی و طبیعت زیبای بخش ایرندگان بار دیگر خود را نمایان ساخت تا زمینه هایی برای حضور گردشگران به این نگین زیبای سیستان و بلوچستان مهیا شود .
میرمراد مارندگانی در گفتگو با خبرنگار آوای سرحد گفت : خوشبختانه بارش های خوبی را در سطح بخش ایرندگان شاهد بودیم که موجب طغیان رودخانه ی بزرگ ایرندگان و رود های کهنوک ، مرنتاک و رود جهل گشته و در نتیجه فضایی دل انگیز و با نشاط در بخش ایرندگان حاکم شده است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش افزود: تمامی بند های خاکی و بتنی آبگیری شده اند و سد بتنی واردان بعد از ۷ سال سر ریز شده است .
وی گفت: بارش های باران و برف در حاشیه رودخانه و سفید شدن کوه بیرک در ایرندگان نوید از سالی آباد و سرسبز در این منطقه می باشد.
وی خاطرنشان کرد: بخش ایرندگان با جاذبه های گردشگری فراوان همچون رودخانه مرنتاک ، ارتفاعت بیرک ، غار های گواتامک و صداکی ، رودخانه ی بزرگ و منحصر به فرد و بسیار زیبای ایرندگان ، قلعه تاریخی و زیبای ایرندگان کوهستان زیبا و تاریخی چهارگران و سنگ نگاره های چهار گران ، تنگه ی بسیار زیبای دادکان و بسیاری از جاذبه های دیگر آماده استقبال از مسافران و گردشگران می باشد.

انتهای پیام/