تکذیب استاندار سیستان و بلوچستان

خبر منتشر شده در رابطه با تعطیلی ادارات سیستان و بلوچستان در روز یکشنبه ۱۳ تیر ماه از سوی استانداری سیستان و بلوچستان تکذیب شد.

به گزارش آوای سرحد، اداره کل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان هر گونه اعلام خبر تعطیلی ادارات سیستان و بلوچستان به سبب شرایط بحرانی کرونایی در روز یکشنبه را تکذیب کرد.

در اطلاعیه آن اداره کل آمده است: «با توجه به انتشار اخباری مبنی بر تعطیلی ادارات و سازمانها در روز یکشنبه سیزدهم تیرماه، ضمن تکذیب این خبر، به اطلاع عموم مردم شریف استان می‌ر‌ساند؛ کلیه ادارات و سازمان‌های استان طی فردا یکشنبه مورخ ۱۳ تیرماه ۱۴۰۰ دایر و فعال می‌باشند.»

پیشتر با توجه به شیوع گسترده و بحرانی کرونا در سیستان و بلوچستان، ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونای سیستان و بلوچستان، نسبت به تعطیلی تمامی ارگان های دولتی به جز نهاد های امدادرسان و خدمات رسان در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و شنبه اقدام کرد.

طبق آخرین رنگ‌بندی کرونایی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت، در حال حاضر نیز شهرستان های ایرانشهر، بمپور، خاش، تفتان، زابل، زاهدان، زهک، سراوان، گلشن، سرباز، میرجاوه، نیک شهر در وضعیت قرمز قرار  دارند.

انتهای پیام/۳۲۱۴