بخشدار ایرندگان خاش گفت: با توجه به وجود تعداد قابل توجه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش ایرندگان، استقرار اداره کمیته امداد سبب تسهیل در امر خدمات رسانی به اهالی این بخش خواهد شد.

به گزارش آوای سرحد، عنایت اله ایرندگانی در دیدار با مدیر کمیته امداد خاش اظهار کرد: با توجه به وجود تعداد قابل توجه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد در بخش ایرندگان و فاصله زیاد آن با مرکز شهرستان، استقرار اداره کمیته امداد سبب تسهیل در امر خدمات رسانی به اهالی نیازمند در این بخش خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه راه اندازی ادارات در بخش ایرندگان سبب دسترسی آسان و سرعت بخشیدن به انجام امور روستاییان خواهد شد ادامه داد: محرومیت منطقه، پراکندگی روستا ها و صعب‌العبور بودن مسیر های دسترسی به آن، بالا بودن هزینه های ایاب و ذهاب و جمعیت هدف قابل توجه، این ضرورت را دو چندان کرده است.

وی تصریح کرد: کمیته امداد گام های موثر و خوبی برای راه اندازی این اداره در ایرندگان برداشته است.

مدیر کمیته امداد خاش نیز در این دیدار گفت: ارتقا سطح فرهنگی و توانمندسازی مددجویان از مهمترین برنامه‌های کمیته امداد امام خمینی می باشد.

عبدالقادر ایرندگانی تصریح کرد: بدین منظور کمیته امداد با ارائه تسهیلات خوداشتغالی در زمینه های دامداری و کشاورزی در جهت توانمندسازی مددجویان گام های موثری برداشته است.

مدیر کمیته امداد خاش با بیان اینکه باید زمینه های لازم جهت ایجاد اداره در مرکز بخش فراهم گردد افزود: بخش ایرندگان با داشتن ۱۷۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد مستعد راه اندازی این نهاد بوده که پیگیری های آن در دست اقدام است و در آینده نزدیک شاهد استقرار این نهاد حمایتی در ایرندگان خواهیم بود.

گفتنیست در پایان این دیدار، از مکان پیشنهادی جهت استقرار اداره کمیته امداد بازدید بعمل آمد.

انتهای پیام/