بالا بردن اعتماد مردم به نظام ضرورتی اجتناب ناپذیر است

یادداشت/محمدامین میربلوچزهی-خبرنگار/اختصاصی مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک

بعد از حوادث سالهای اخیر و دی ماه سال قبل که اوج خود را نشان داد، باید در جهت بالا بردن اعتماد مردم به نظام که ضرورتی اجتناب ناپذیر بوده، تلاش کرد.
هر آنچه سرویس های جاسوسی غرب و رسانه های همسو با آنها و فعالان مجازی شان دنبال می کنند، دلسرد کردن مردم از نظام اسلامی ایران است و طوری القا می کنند که مردم از مسئولان و نظام حاکمیتی ایران زده شوند.
متاسفانه قشر کثیری از مردم که از عملکرد برخی دولتمردان ما گلایه داشته و از وجود سایه بی عدالتی و ضعف های اقتصادی و فقر و ناتوانی در تامین معاش رنج می برند، بازماندگان طاغوتی و دست نشاندگان غربی خارج نشین را برای رهبری خود انتخاب کرده و متاسفانه به راحتی از اصول نظام اسلام دست کشیده اند.
این موضوع یک زنگ خطر و هشداری بزرگ برای مردم و دولتمردان ایرانی است و باید طوری برنامه ریزی و هدف گذاری شود که امید به جامعه ما برگردد.
کم ارزش شدن پول ملی در مقایسه با پول کشورهای همسایه، مشکلات ارزی و گرانی ها، وجود برخی رفتارها و کارشکنی از سوی شماری اندک مقامات مسئول و نیروهای انتظامی و قاچاق خوانده شدن تولیدات کشاورزان سخت کوش و غیره که در روزهای اخیر در نظر افکار عمومی و در فضای مجازی به صورت گسترده، برجسته شده اند، نمونه هایی هستند که نشان می دهد مردم از عملکرد نظام ناراضی اند و تاسف بارتر اینکه همین عملکردها سبب اهانت به نظام و رهبری می شود و روز به روز با تبلیغات گسترده غرب و سرویس های جاسوسی شان پررنگ تر دیده می شوند.
روز قبل یک نمونه نظرسنجی از سوی فریب خوردگان غربی و افراد معارض در یک کانال تلگرامی گذاشته شد که نتیجه آن به خوبی نمایان بود که می خواهند این نظام از بین برود و دوباره نظام طاغوتی بیاید، لذا هر آنچه امروزه مشاهده می شود، هر فردی با سوءاستفاده از شرایط کشور و نارضایتی های مردمی به دنبال رهبری این جریان بوده و دشمنان نیز تمام سرمایه گذاری و هدف گذاری شان را برای دلسرد کردن مردم از نظام کرده اند، تا بتوانند اهداف ننگین شان را پیاده کنند.
قطعا مردم ایران دلسوز این نظام بوده و به اسلام و انقلاب وفادارند و برای سربلندی کشور و دفاع از خاک میهن آمادگی دارند و به راحتی نمی خواهند آن را از دست بدهند لذا می طلبد مسئولان برای حفظ این نظام از ظرفیت های مردم بهره ببرند و با ارائه خدمات شایسته به مردم امیدآفرینی کنند.
همه طیف های مردم ایران اعم از شیعه و سنی، یهودی و مسیحی و زردشتی، فارس و بلوچ و ترک و کرد و عرب و ترکمن و غیره خواهان حفظ نظام هستند و به خوبی می دانند تغییر در این نظام کاری بی معنی بوده و با توجه به اهداف پشت پرده دشمنان نمی توان به آبادانی کشور با روی کار آمدن یک نظام جدید امیدوار بود، زیرا این مردم آرامش می خواهند و به همین خاطر هست حل مشکلات اقتصادی و معیشتی و رفاهی شان را فریاد می زنند، لذا وظیفه مهم مسئولان کمک به حل مشکلات اشتغال و مسکن و ازدواج و رفع موانع و معضلات اقتصادی و مقابله با فقر در کشور است، که امیدواریم مورد توجه عزیزان خدمتگذار قرار بگیرد.
?