عنایت اله ایرندگانی گفت: با توجه به اعلام ستاد مقابله با ویروس کرونای شهرستان اماکن ورزشی و مدارس تا ۱۴ روز منع فعالیت خواهند بود.

به گزارش آوای سرحد بخشدار ایرندگان در حاشیه جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا در بخش ایرندگان اظهار کرد: اماکن ورزشی و مدارس تا ۱۴ روز منع فعالیت بوده و تمامی اصناف موجود در بخش ملزم به رعایت پروتکل های اعلامی ستاد ملی مقابله با کرونا و استفاده از ماسک می‌باشند.

ایرندگانی ضمن تقدیر از زحمات پرسنل بهداشت و درمان که در خط مقدم جبهه مقابله با بیماری کرونا هستند، از مردم و بازاریان خواست جهت حفظ سلامت خود و خانواده هایشان، خود را با شرایط حاد کرونایی و استفاده از ماسک و شستشوی مکرر دست ها وفق داده و از شرکت در مراسم های مختلف پرهیز نمایند.

رئیس مرکز بهداشت شهرستان خاش نیز گفت: آمار بالای شناسایی موارد مثبت و آزمایشگاهی، سبب شده که شهرستان خاش تنها منطقه قرمز در استان قرار بگیرد.

علی نقی زاده ادامه داد: پیشگیری و کاهش موارد کرونایی با همت و همکاری مردم و رعایت پروتکل های بهداشتی امکان پذیر میشود.

این مسئول گفت: فعالیت تمامی اصناف به جز سوپرمارکت ها و مواد غذایی مورد نیاز از ساعت ۸ صبح تا ۱۸ غروب می‌باشند و تمامی اصناف ملزم به رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک می‌باشند و با متخلفین برخورد قاطع صورت و واحد های متخلف پلمپ میگردند.

وی اظهار امیدواری کرد: در حال بررسی تجهیز آزمایشگاه و استقرار مرکز آزمایش ویروس کرونا در بخش ایرندگان بعلت مسافت ۱۰۰ کیلومتری تا مرکز شهرستان هستیم.

انتهای خبر/۳۲۱۴