جنگ روانی دشمن و دامن زدن نادانسته برخی به شایعات

یادداشت روز پایگاه خبری بیرک

تیمور کرد زابلی – رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان خاش

پس از خروج بهانه جویانه آمریکا از برجام در سال گذشته و وضع تحریم های ظالمانه و غیر انسان دوستانه ، به همگان فهماند که دشمنی اش تنها با نظام جمهوری اسلامی نیست بلکه دشمنی خود را با ملت ایران به اثبات رسانید .

از طرفی دیگر دشمن با ابزار های مختلف از جمله رسانه ها و فضاهای اجتماعی شروع به بازی با افکار مردم پرداخته و عملا جنگی روانی را به راه انداخته است .

از آنجایی که ملت بزرگ ایران با هدایت های رهبر معظم انقلاب در مقابل حیله های استکبار جهانی ایستاده و خم به ابرو نیاورد ، آمریکا با تشدید تنش ها و بهانه های واهی دیگر از جمله حفظ امنیت تجارت جهانی و کشتی های نفتی در خلیج فارس و مقابله با سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی ، اقدام به ارسال ناوهای هواپیمابر مجهز و کشتی های جنگی به خلیج فارس نمود .

با اندکی تفکر میتوان دریابیم که هدف اصلی آمریکا جنگ با ایران نیست ، چرا که خوب میداند جنگ با ایران چه هزینه های سنگینی به همراه دارد و آتش آن تمام منطقه و خودشان را فرا خواهد گرفت.

اما هدف آمریکا از ایجاد جنگ روانی چیست ؟

همانگونه که رهبر معظم انقلاب پیش بینی کرده اند ، تلاش های دشمن برای ایجاد فتنه ای جدید در سال ۹۸ است .

واضح است که آمریکا با سیاست های خبیثانه و شایعه پراکنی بدنبال بدست گرفتن افکار عمومی و قرار دادن ملت در مقابل نظام است تا از درون به نظام ضربه بزند .

متاسفانه عده ای نیز نادانسته با دامن زدن به شایعات در زمین دشمن بازی میکنند که این همان نتیجه حاصل از جنگ روانی دشمن است .

باید توجه داشت ترامپ در مقابل ملتی که رهبری فرزانه دارد و آن ملت در زیر سایه اسلام خدا را به همراه خود دارد، قرار گرفته و قدرت ناوها و هواپیماهای جنگی آمریکا در برابر قدرت پروردگار عالمیان و اراده ملت شریف ایران هیچ است .

فشار دشمن برای مذاکره مجدد راه به جایی نخواهد برد ، چرا که قطعا ملت شریف ایران هیچگاه در مقابل دشمن تن به ذلت نخواهد داد ، و همه این را نیک میدانند که “جنگ نخواهد شد و مذاکره نخواهیم کرد” .