دادستان خاش: مجرمان و مخلان نظم و امنیت

دادستان خاش گفت: با تعامل و همکاری مجدانه مردم و تلاش های مستمر دستگاههای انتظامی و امنیتی و حمایت های قضایی افراد هنجارشکن، شرور و تبهکاران و بر هم زنندگان نظم عمومی رنگ آرامش به خود نمی بینند.

فرهاد میر ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار آوای سرحد با قدردانی از تلاش های نیروهای انتظامی و امنیتی در موضوع دستگیری اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی و سارقان مسلح افزود: برای مقابله با اشرار و افراد خرابکار و هنجارشکنان با سرعت و قدرت تمام برخورد می کنیم تا شاهد ارتقای شاخص های امنیت در منطقه باشیم.

میر ادامه داد: نیروهای پرتلاش دستگاه های امنیتی و انتظامی و قضایی با همکاری و همراهی مردم به برقراری نظم و امنیت و انضباط اجتماعی و سلامت و آرامش در جامعه می اندیشند و قطعا در حوزه قضایی برخورد شدیدی با مجرمان صورت می پذیرد و مدارا کردن با افراد خرابکار و شرور و سارقان مسلح جایی ندارد و هرگز اجازه نمی دهیم که فردی و یا گروهی با استفاده از رافت نظام اسلامی امنیت را در جامعه خدشه دار کند و برای مردم مشکل آفرینی داشته باشد.

دادستان خاش گفت: دستگیری مجرمان و افراد خرابکار و فراری در روزهای گذشته تحسین برانگیز بوده و امیدواریم با تداوم این رویه شاهد رضایت مندی گسترده مردم در جامعه باشیم.

انتهای خبر/۳۲۱۴