فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف وحدت عملی ملت ایران است گفت: با تلاش و زحمات امامان جمعه،سران وبزرگان طوایف و مردم انقلابی شیعه وسنی بحمدالله وحدت واقعی درنقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان وجود دارد و درسایه امنیت پایدار و وحدت کنونی سایر فعالیت ها به خوبی انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری بیرک سردار محمد کرمی ظهر امروز در دیدار با امام جمعه اهل سنت خاش اظهار داشت: بواسطه وحدت کلمه که در بین اقشار مختلف و به برکت انقلاب اسلامی،وجود ولایت فقیه و مقام معظم رهبری به این حیثیت، آبرو و اقتدار در سطح منطقه و بین الملل رسیده ایم.

فرمانده قرارگاه منطقه ای قدس نزسا با بیان اینکه دشمن به دنبال حذف وحدت عملی ملت ایران است افزود: با تلاش و زحمات امامان جمعه،سران وبزرگان طوایف و مردم انقلابی شیعه وسنی بحمدالله وحدت واقعی درنقاط مختلف استان سیستان و بلوچستان وجود دارد و درسایه امنیت پایدار و وحدت کنونی سایر فعالیت ها به خوبی انجام می گیرد.

مولوی محمد علی شهنواز امام جمعه اهل سنت خاش نیز با تاکید برحفظ وحدت بین مذاهب مختلف دراستان گفت: تا زمانی که مردم و مسئولین نظام اسلامی با انسجام و وحدت راه و مسیر رهبری  را سر لوحه کار خود قرار دهند و با بصیرت درخط ولایت حرکت کند موفقیت ها حاصل می گردد و فتنه های استکبار جهانی و دشمنان انقلاب و نظام نقش بر آب و خنثی می شود.

وی تصریح کرد: اتحاد و انسجام کشورهای اسلامی رمز برتری و پیروزی در برابر آمریکا و ایادی استکبار خواهد بود.

سرطایفه مرادزهی نیز گفت: خدمات رسانی های گسترده سپاه پاسداران در منطقه خصوصأ فعالیت در نقاط محروم و دورافتاده استان سیستان و بلوچستان شایسته تقدیر و تشکر است.

 عبدالعزیز مرادزهی افزود: بعد از پیروزی انقلاب،سپاه پاسداران در کنار وظیفه اصلی خود که تأمین امنیت بوده؛ در سایر طرح های محرومیت زدایی نیز نقش فعالی داشته و به لطف انقلاب این خدمات به پشتوانه فرمان امام راحل و مقام معظم رهبری همچنان ادامه دارد.