دادستان خاش، فرهاد میر

دادستان عمومی و انقلاب خاش گفت: مدیران دستگاه های اجرایی موظفند برای شفاف سازی خدمات نظام و انقلاب اسلامی پاسخگوی خبرنگاران و رسانه ها باشند.

فرهاد میر ظهر امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با اعضای هیأت تحریریه پایگاه تحلیلی خبری آوای سرحد اظهار داشت: فضای مجازی بعنوان پدیده ای نو ظهور به بخشی از زندگی مردم تبدیل شده که در کنار خصوصیات مثبت و مفید می‌تواند آسیب هایی نیز به همراه داشته باشد.

وی افزود: این فضا فرصتی مناسب برای بیان نقطه نظرات و دیدگاه مردم نسبت به مسایل و مشکلات جامعه است.

دادستان عمومی و انقلاب خاش تصریح کرد: رسانه ها و خبرنگاران بعنوان پل ارتباطی بین مردم و مسوولین نقش مهمی در انعکاس اخبار و پیگیری مشکلات مردم دارند.

میر بیان داشت: آگاهی بخشی به مردم در مورد نحوه درست استفاده از این فضا، کنترل مطالب و مدیریت صحیح محتوا باید مورد توجه فعالین عرصه مجازی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه بعنوان مدعی العموم پیگیر مشکلات و مطالبات مطرح شده مردم در فضای مجازی هستیم گفت: ابزار قدرتمند ما در دریافت اخبار و رصد مشکلات مراجع رسمی خبر شامل خبرنگاران، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها می باشند.

دادستان عمومی و انقلاب خاش با تاکید بر اینکه مردم مطالبات خود را از راه قانونی دنبال کنند گفت: تلاش برای تقویت روحیه‌ مطالبه گری و شیوه صحیح بیان انتقاد سازنده باید مورد توجه بیشتر مردم باشد.

وی یاد آور شد: مدیران دستگاه های اجرایی موظفند برای شفاف سازی خدمات نظام و انقلاب اسلامی پاسخگوی خبرنگاران و رسانه ها باشند.

میر خاطر نشان کرد: ریشه یابی مشکلات اساسی جامعه باید از طریق مردم صورت گیرد زیرا همراهی و همدلی مردم با دستگاه قضایی تضمین کننده برخورد قانونی با خاطیان است.

داستان عمومی و انقلاب خاش اذعان داشت: این آمادگی را داریم در حوزه های مختلف از قبیل حوادث، رویدادهای مهم جامعه و گزارش عملکرد دستگاه قضایی شهرستان با رعایت اصل شفاف سازی بصورت ماهیانه با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران نشست های خبری برگزار کنیم.

انتهای پیام/