مراسم گرامیداشت ارتحال امام در خاش برگزار شد

با حضور مردم شیعه و سنی،اعضای شورای تامین و اداری مراسم گرامی داشت ارتحال امام خمینی(ره)در خاش برگزار شد.

مراسم گرامیداشت ارتحال امام در خاش برگزار شد

مراسم گرامیداشت ارتحال امام در خاش – به گزارش پایگاه خبری بیرک حمیدالدین یوسفی در مراسم گرامیداشت رحلت بنیانگذار کبیر انقلاب اظهار داشت: یکی از مهم ترین دستاور های امام راحل ایجاد حکومت با تکیه بر جمهوری اسلامی و اصل ولایت فقیه بود.

وی با بیان اینکه شخصیت کاریزماتیک امام در زمان جنگ و پیروزی انقلاب بی نظیر بوده است گفت: بارزترین اقدام امام را توان گردهمایی مردم زیر سایه ولایت فقیه و ارزش های انقلاب داسنت.

فرماندار خاش تصریح کرد: مردم بعنوان قدرت نرم و نیروی های مسلح نیز بعنوان قدرت سخت در لحظات شکلگیری انقلاب و پیروزی جنگ تحمیلی نقش موثری داشته اند.

یوسفی ادامه داد: عدم توجه ملت ایران به شروط و خواسته های آمریکا سبب شده تا جمهوری اسلامی در برابر تحریم و فشار های ظالمانه با اقتدار ایستادگی کند.

نماینده مردم خاش با بیان اینکه همت بلند دشمنان بلندی در تاریخ داشته است گفت: در عصر حاضر با حمایت و پشتیبانی مردم آخرین مرحله تحریم ها و فشار ها پشت سرگذاشته میشود.

وی با تاکید بر ضرورت مدیریت کمی ها و کاستی ها گفت: دستگاه های اجرایی و در راس آنها دولت با برنامه ریزی دقیق و مدون مصوباتی برای رفاه و امنیت مردم به تصویب برساند.

رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس افزود: حق ملت شریف ایران اسلامی و شهدای هسته ای امروز دشمن را به سیاه روز و بدبخت کرده است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه خاش گفت: انسان باید تنها در مقابل ذات اقدس باریتعالی تسلیم باشد و خداوند را معیار سنجش خود قرار دهد.

وی با بیان اینکه در اسلام عرب و عجم وجود ندارد و همه دریک سطح قرار دارند گفت: استقامت و ایستادگی در برابر خودخواهی و جهانخواری دشمن عامل پیروزی و سربلندی مسلمانان خواهد بود.

حجت الاسلام دهقان امام را عامل از بین بردن یکی از منفورترین رژیم ها دانست و گفت: باتوجه به کارشکنی و سنگ اندازی دشمن ضرورت دارد وحدت و همدلی از سوی شیعه و سنی بیش از پیش مستحکم شود.

سرهنگ پاسدار حسن فضلی فرمانده سپاه خاش هم ضمن تقدیر و تشکر از حضور مردم شیعه و سنی در مراسم گرامی داشت ارتحال امام گفت : پیروی از ولایت فقیه و ارزش های اسلامی باعث پیروزی در مقابل دشمنان خواهد شد .

وی افزود : حفظ وحدت و همدلی در شرایط تحریم های کنونی و تهدید ها ، دشمن را از تحقق اهداف خود باز میدارد .

در ادامه مولوی محمد عثمان قلندرزهی امام جمعه مسحد جامع الخلیل نیز گفت: ارائه تحریم های ظالمانه به مردم ایران به خاطر دشمنی‌دیرینه استکبار با مسلمانان است.

وی افزود: رهبر انقلاب با شجاعت در برابر توطئه های دشمن ایستاده و ضرورت دارد مردم نیز اتحاد و همبستگی خود را حفظ کنند.