سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت ، معدن و تجارت استان سیستان و بلوچستان گفت: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس از ۱۴ شهریورماه در زاهدان بر پا شد.

 

به گزارش گروه خبری مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک   محمد رفیع سلطانزاده اظهار داشت: نمایشگاه پائیزه ویژه ایام بازگشایی مدارس با هدف تامین کالا و تنظیم بازار ایام بازگشایی مدارس  از ۱۴ لغایت ۲۱ شهریورماه از ساعت ۱۰ صبح لغایت ساعت ۲۲ با تعداد ۲۵۰ غرفه در محل دائمی نمایشگاه های استان  واقع در زاهدان ، خیابان دانشگاه برپا شد.

وی افزود: نمایشگاه پائیزه با اولویت عرضه اقلام پرمصرف این ایام با قیمت گذاری حداقل ۱۰ الی ۱۵ درصد پایین تر از قیمت بازار ، از جمله کیف و کفش ،پوشاک ، لوازم التحریر ، مواد غذای و غیره در حال خدمت‌رسانی به  شهروندان زاهدانی است.

سلطانزاده اضافه کرد: در این نمایشگاه بیش از ۱۵ غرفه کالا های اساسی از جمله برنج ، روغن و  مرغ را با قیمت مصوب توزیع می‌کنند. در راستای حمایت از تولید ملی  بیشتر کالاهای عرضه شده در این  نمایشگاه ایرانی هستند.

سلطانزاده بیان داشت: بازرسان سازمان صنعت، معدن و تجارت در محل نمایشگاه حضور دارند  تا در صورتی که  بازدیدکنندگان هرگونه تخلف را از سوی غرفه داران مشاهده نمایند مراتب را اطلاع تا برخورد قانونی از طرف بازرسین صورت پذیرد.

سرپرست معاونت امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان اظهار کرد: کلیه اجناس عرضه شده در نمایشگاه توسط تیم قیمت‌گذاری، نرخ‌گذاری شده و قیمت کالا ها در غرف درج شده است.