فرماندار خاش گفت: با توجه به وضعیت متفاوت کشور نسبت به سال‌های گذشته اکنون نگاه جهان به میزان حضور ملت ایران در یوم الله ۱۳ آبان است.

به گزارش  گروه خبری مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک ، حمید الدین یوسفی صبح امروز در جلسه ستاد هماهنگی راهپیمایی یوم الله ۱۳ آبان اظهار داشت: باتوجه به وضعیت متفاوت کشور نسبت به سال های گذشته اکنون نگاه جهان برای مشاهده حضور ملت  ایران در یوم الله ۱۳ آبان است.

وی با تاکید بر اطلاع رسانی برای حضور گسترده مردم گفت:در چنین روزی ۳ مناسبت ملی تجمیع شده که برای اثر آفرینی و حضور گسترده مردم باید اطلاع رسانی شود.

یوسفی تصریح کرد:در این برهه از زمان ملت ایران باید نشان دهنده که پای نظام وکشور در عین تفاوت در سلیقه و انتخاب ایستاده اند و در برابر استبکار سست نخواهند شد.

فرماندار خاش تاکید کرد:مسئولین و جامعه کارمندی،و دانش آموزان و دانجشویان،اقشار مختلف جامعه اعمم از جامعه کارگری،اصناف،بازاریان،جوانان و …در خواست میشود تا با حضور پررنگ خود در نظام نقش آفرینی کنند.

وی خاطر نشان کرد:طبق روال گذشته راهپیمایی در مراکز بخش های ایرندگان و نوک آباد با حضور مردم انجام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد:نهاد های خدماتی جهت برگزاری هرچه بهتر مراسم تدابیر و برنامه ریزی های لازم را داشته باشند.

همچنین امام جمعه خاش افزود: ۱۳ آبان یادآور رخ دادهای تاریخی و مهمی است که با داران بودن ۳ واقع مهم به نام روز استکبار ستیزی نام گذاری شده است.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان تصریح کرد:ملت شریف ایران در ۱۳ آبان هر سال برای گرامی داشت مقام شامخ شهدا و ابراز انزجار و برائت خود از استکبار در عرصه ایستادگی حضور میابند.

وی با بیان اینکه پیام امام حسین(ع) به جهانیان ایستادگی در برابر زورگویان و حفظ موجویت اسلام در برابر کفار است گفت: مردم از هر قشری جهت برگزاری هرچه باشکوه تر یوم الله ۱۳ آبان حضور داشته باشند.

مولوی محمد علی شهنوازی امام جمعه اهل سنت خاش افزود: با گذشت ۴۰ سال از بهار انقلاب اسلامی مردم استان سیستان و بلوچستان همه ساله با حضور همه گیر خود در صحنه های سیاسی نقش آفرینی کرده اند و انتظار میرود امسال نیز این حضور تداوم داشته باشد.

به گزارش فارس، مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان خاش از مقابل حسینیه صاحب الزمان(عج) تا محل استادیوم ورزشی شهید امام بخش ریگی راس ساعت ۹ صبح شروع خواهد شد.