به گزارش مجل فرهنگی و اجتماعی بیرک، بمناسبت هفته ناجا عبدالعزیز مرادزهی سرطایفه مرادزهی در پیامی این هفته را به برقرار کنندگان امنیت در جامعه تبریک گفت.

در این پیام آمده است :

بی تردید نظم و امنیت و آرامش در تمام نقاط کشور مدیون فداکاری ها و فعالیت های شبانه روزی نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی است که با تبعیت از فرمـانـدهـی معظم کل قوا، پشتیبانی ملت و در سایه ایمان و مجاهدت های آنان، فضایی امن و مناسب برای رشد و تعالی کشور و مردم مهیا شده است.

هفته گرامیداشت نیروی انتظامی فرصت مغتنم و شایسته‌ای است تا ضمن آگاهی از خدمات و عملکرد ارزشمند نیروی انتظامی، زمینه های قانون گرایی و ایجاد نظم توسط عموم افراد جامعه تبیین گردد و با مشارکت همه دستگاه‌های دولتی و مردمی و تعیین نقش و سهم هر یک از آنان، در تحقق نظم، امنیت و آسایشی در شأن جامعه اسلامی بیش از پیش موفق باشیم.

اینجانب با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و ایثارگران نیروی انتظامی و ضمن تبریک این هفته از تلاش ها و جانفشانی های حافظان نظم و امنیت جامعه بویژه فرماندهی و پرسنل نیروی انتظامی استان سیستان و بلوچستان قدردانی نموده؛ توفیقات روز افزون آنها را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.

عبدالعزیز مرادزهی سرطایفه مرادزهی