سرهنگ حسن رازدار، فرمانده انتظامی شهرستان خاش

فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: استفاده از ظرفیت بزرگ فضای مجازی و نهادهای علمی در راستای آگاه سازی جامعه به طور ویژه باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش آوای سرحد سرهنگ حبیب رازدار در دیدار با روئسای انجمن های فرهنگی و هنری به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: فرهنگ و هنر در تامین امنیت جامعه تاثیری بسزا و انکار ناشدنی دارد.

وی افزود: استفاده از ظرفیت بزرگ فضای مجازی و نهادهای علمی در راستای آگاه سازی جامعه باید مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش تصریح کرد: تعامل بین نیروی انتظامی و فرهنگ و ارشاد با برخورداری از نقش بازدارندگی تأثیر بسزایی در افزایش میزان امنیت در شهرستان خواهد داشت.

وی با بیان اینکه هنرمندان بازوی توانمند نیروی انتظامی در زمینه‌ فرهنگ سازی هستند گفت: ارتباط موثر هنرمندان و تلاش برای تقویت همدلی و همکاری مردم با متولیان تأمین امنیت سبب توسعه و پیشرفت جامعه خواهد شد.

سرهنگ رازدار تاکید کرد: هنرمندان و اصحاب فرهنگ و رسانه با آگاهی بخشی عمومی ،تلاش برای فرهنگ سازی و حذف باور باورهای یاریگر نیروی انتظامی باشند.

فرمانده انتظامی شهرستان خاش افزود: نشست های هم اندیشی اصحاب فرهنگ،هنر و رسانه با هدف آسیب شناسی اجتماعی و ارائه راهکارهای سازنده برگزار خواهد شد.

محمد انور ایمانی فر سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد خاش نیز بر ضرورت تحکیم نشست های هم اندیشی هنرمندان و نیروی انتظامی تاکید کرد و گفت: تلاش های بی وقفه نیروی انتظامی در تأمین امنیت و آرامش عمومی جامعه ستودنی است.

وی افزود: تقویت تعامل اصحاب فرهنگ و هنر و نیروی انتظامی با هدف کاهش آسیب های اجتماعی در دستورکار است.

انتهای پیام/

گزارش: احسان ایرندگانی