خانه هلال

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش گفت: خانه هلال روستایی قاسم آباد خاش یادمان شهید عزت جمالزهی به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر در خاش افتتاح شد.

جلال هاشم زهی در گفت‌وگو با خبرنگار آوای سرحد اظهار داشت: خانه هلال روستایی بعنوان پل ارتباطی مردم و جمعیت هلال‌احمر بوده و بستر مناسب جهت ایجاد مشارکت مردم در فعالیت‌های بشردوستانه هلال‌احمر فراهم می‌شود.

وی افزود: حضور جوانان و صاحب‌نظران در خانه‌های هلال موجب افزایش کیفیت فعالیت‌های روستا خواهد شد.

هاشم زهی با تاکید بر اینکه خانه‌های هلال با محوریت داوطلبانه اداره می‌شوند، گفت: اعضاء خانه‌های هلال از میان مردم و افراد آموزش‌دیده بومی انتخاب خواهند شد و خانه هلال نیز در راستای آموزش در تمام سطوح برای تحقق اهداف مهم و حیاتی هلال‌احمر راه‌اندازی و افتتاح می‌شوند.

رییس جمعیت هلال احمر شهرستان خاش تصریح کرد: یکی از اهداف جمعیت هلال‌احمر ترویج فرهنگ کمک به همنوع و همکاری در تسکین آلام بشری بوده که از وظایف خانه‌های هلال روستایی به شمار می‌رود.

وی اظهار داشت: هدف ما جذب نیروی های داوطلب از سنین پایین است تا با پرورش این افراد جامعه ما در آینده مشکل امداد نجات نداشته باشد.

هاشمزهی افزود: مجموعه خدمات ارزشمند جمعیت هلال احمر در مواقع بروز حوادث و بحران ها متوجه مردم خواهد بود و کانون خدمات رسانی در روستاها نیز خانه های هلال روستایی خواهند بود.

انتهای پیام/