وزیر کشور درباره نظام پرداخت یارانه‌ها توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش آوای سرحد به نقل از  خبرگزاری تسنیم، احمد وحیدی وزیر کشور در حاشیه نشست استانداران طی سخنانی اظهار داشت: همان‌طور که مردم مستحضر هستند اصلاحی در سیاست‌های یارانه‌ای در حال اتفاق افتادن است؛ آن سیاست در راستای مردمی‌سازی و عادلانه‌ کردن پرداخت‌های یارانه‌ای است، به این صورت که یارانه‌ها قرار است به آخر زنجیره یعنی مردم و مصرف‌کنندگان داده شود.

وی افزود: سیاست اصلاح یارانه‌ای سیاستی مترقی و مهم است که در دستورکار دولت و مجلس است و طبیعی است که عزیزان ما در استان‌ها در جریان جزئیات کامل آن قرار بگیرند. این چندمین جلسه هست که در این زمینه برگزار می‌کنیم تا استانداران از جزئیات طرح مطلع شوند تا سؤالات و ابهامات خود را رفع کنند.

وزیر کشور بیان کرد: ابعاد طرح تشریح شد و مسئولان بانک مرکزی و وزیر صمت توضیحات خود را بیان کردند، البته جلسه ادامه دارد و ان‌شاءالله زمان تصمیم‌گیری برای اجرا همه آماده خواهند بود تا کار به‌نحو صحیح اجرا شود.

وحیدی در پایان خاطرنشان کرد: البته همان‌طور که قبلاً اعلام شده است، درخصوص مسئله نان و دارو مستقل عمل خواهد شد که در زمان خود توسط سخنگوهای مورد نظر اعلام می‌شود.

انتهای پیام/