سردار احمد طاهری

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از تشکیل ستاد بزرگداشت ۲ هزار شهید پلیس استان و برگزاری فصلی یادواره شهدای انتظامی در تمامی شهرستان های سیستان و بلوچستان خبر داد.

به گزارش آوای سرحد به نقل از خبرگزاری فارس اولین یادواره شهدای انتظامی شهرستان سراوان به یاد رشادت ها و فداکاری های ۴۵ شهید انتظامی آن شهرستان برگزار و طی مراسمی از خانواده معظم این شهدای والا مقام تقدیر شد.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در حاشیه این مراسم با اشاره به ضرورت زنده نگه داشتن یاد شهدای والا مقام با برپایی چنین یادواره هایی اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد شهدا موجب ماندگاری فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه می شود و این کمترین کاری است که ما می توانیم در پاسداشت خون آن عزیزان انجام دهیم.

سردار احمد طاهری با اشاره به تقدیم بیش از ۲ هزار شهید توسط پلیس استان به نظام و انقلاب تصریح کرد: به منظور ارج نهادن به مقام والای شهدا و تقدیر در خور شأن از صبر و استقامت خانواده معظم و معزز این عزیران، ستاد بزرگداشت ۲ هزار شهید انتظامی سیستان و بلوچستان تشکیل و در نظر است در هر فصل یادواره شهدای انتظامی در شهرستان های استان برگزار شد.

سردار طاهری در پایان با اشاره به برگزاری مراسم درخورشأن خانواده معظم شهدا، در اولین یادواره شهدای انتظامی شهرستان سراوان  از زحمات تمامی دستگاه هایی که پلیس استان را در برپایی هرچه با شکوه تر این مراسم یاری کردند قدردانی کرد.

انتهای پیام/