حامیان تفتان

مسئول باشگاه کوهنوردی حامیان تفتان خاش در استان سیستان و بلوچستان گفت: کمپین مبارزه با اعتیاد با همکاری اعضای مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر ، اداره ورزش و جوانان خاش و تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان بر روی قله تفتان تشکیل شد.

عبدالرحیم کوهبان در گفتگو با خبرنگار آوای سرحد اظهار کرد :کمپین مبارزه با اعتیاد با همکاری اعضای مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر ، اداره ورزش و جوانان خاش و تیم کوهنوردی باشگاه حامیان تفتان، بر قله تفتان، بام شرق ایران تشکیل شد.

وی تصریح کرد: بانوان عضو گروه کوهنوردی باشگاه هم حامیان تفتان در این برنامه حضوری فعال داشتند، بنابراین مشارکت بانوان در انجام فعالیت های فرهنگی و ورزشی و کوهنوردی تاثیر بسزایی در ارتقای شاخص های سلامت اقشار جامعه دارد.

وی بیان کرد: تلاش برای اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی و سوق دادن اقشار مختلف جامعه و بویژه جوانان برای حضور در برنامه های کوهنوردی و صعود به قله تفتان و طبیعت گردی از اولویت های این باشگاه است.

کوهبان ادامه داد: پیشگیری از اعتیاد و پرهیز از مصرف مواد مخدر و سوق دادن مردم و نسل جوان به سمت انجام فعالیتهای ورزشی و کوهنوردی یک ضرورت اجتناب ناپذیر در جامعه بوده و باید مسئولان و خانواده ها در این موضوعات با جدیت ورود کنند.

مسافر شهنوازی رئیس ورزش و جوانان نیز در گفتگو با خبرنگار آوای سرحد گفت: تشکیل باشگاههای خصوصی از مهمترین و اولویت های اصلی وزارت ورزش و جوانان بشمار میروند.

وی افزود: با توجه به شرایط بحرانی منطقه و هم مرز بودن با کشورهای همسایه و ورود مواد مخدر به کشور می‌طلبد که باشگاه‌هایی همچون حامیان تفتان بر این امر غلبه کرده و بتوانند قشر جوان و نوجوان را که بیشتر در معرض خطر هستند، به سمت چنین فعالیت هایی سوق دهند.

انتهای پیام/

خبرنگار: احسان ایرندگانی