مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان گفت: همزمان با مراسم نسیم مهر و روز حمایت از خانواده زندانیان که شب گذشته (یکشنبه) برگزار شد، هفت نفر زندانی در زاهدان آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

به گزارش آوای سرحد به نقل از خبرگزاری ایرنا محمدحسین خسروی اظهارداشت: این تعداد زندانی واجد شرایط با مساعدت مراجع قضایی و پیگیری مسوولان زندان با استفاده از ارفاق های قانونی و تاسیسات حقوقی از زندان آزاد شدند.

وی گفت: تعدادی از این افراد حبس بالای پنج سال داشتند که با تایید زندان و به دلیل حسن رفتار تخفیف و حکم آزادی آنها در مراسم صادر شد.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی سیستان و بلوچستان افزود: در این مراسم آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زاهدان، رحمدل بامری معاون سیاسی اجتماعی استانداری، حجت الاسلام علی مصطفوی نیا رییس کل دادگستری استان، مهدی شمس آبادی دادستان، تعدادی از مسئولان و جمع کثیری از زندانیان و خانواده های آنان حضور داشتند.

وی بیان کرد: همچنین در این مراسم پنج سری کامل لوازم منزل، ۱۵۰ دست لباس و ۷۴۰ میلیون ریال کمک مالی خیرین مهرورز برای مساعدت به خانواده مددجویان بی بضاعت به انجمن حمایت از زندانیان اهدا شد.

خسروی گفت: اهدای لوازم کامل منزل صرفا به خانواده زندانیان بی بضاعت پس از تاییدیه مددکار انجمن و زندان انجام می شود و عنوان جهیزیه نیست که در این مورد هر خانواده وسیله ای که لازم دارد بنا به نیاز در اختیار وی قرار می گیرد.

انتهای پیام/