نماینده مردم خاش،میرجاوه و تفتان در مجلس با بیان اینکه خاش اکنون به یک کارگاه پروژه های عمرانی و زیرسازی در استان تبدیل شده است گفت: پروژه های آب، راه و گازرسانی و راه آهن فعال هستند و طی دوسال اخیر همت ویژه و قابل وصفی در شهرستان به وجود آمده که این پروژه ها به سرانجام برسد.

اسماعیل حسین زهی در گفت‌وگو با آوای سرحد اظهار داشت: روز گذشته با همراهی استاندار سیستان و بلوچستان از روند پیشرفت فیزیکی پروژه های عمرانی شهرستان خاش بازدید بعمل آمد.

وی افزود: در چند حوزه مهم از جمله آب،راه شهرسازی،گاز وبرق را در اولویت کاری خود قرار داده ایم تا شاهد بهره‌برداری پروژه‌های عمرانی خوبی در شهرستان خاش باشیم.

نایب رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بسیاری از پروژه های ما در حوزه راه ،گاز ،راه آهن و آب فعال هستند گفت: طی دو سال اخیر این پروژه ها با پیگیری و با تعاملی که در سطح ملی ،استانی و شهرستان صورت گرفته یک حرکت جدی را در بحث فعالسازی پروژه های عمرانی و زیرسازی در شهرستان خاش به ویژه در بخش هایی که اولویت بوده انجام شده است .

نماینده‌ مردم خاش ، میرجاوه و تفتان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: همه مسئولان از جمله استاندار و مسئولان شهرستانی مصمم هستند تا سطح توسعه زیرساخت های عمرانی را به جد پیگیر باشیم.

حسین زهی با بیان اینکه خاش اکنون به یک کارگاه پروژه های عمرانی و زیرسازی در استان تبدیل شده است گفت: پروژه های آب، راه و گازرسانی و راه آهن فعال هستند و طی دوسال اخیر همت ویژه و قابل وصفی در شهرستان به وجود آمده که این پروژه ها به سرانجام برسد.

وی یادآور شد: بازدید از نیروگاه برق، جاده مرزی روتک (در راه) ،پروژه آبرسانی به شهر خاش ،پروژه بزرگراه محور دو بانده خاش به زاهدان،پروژه گازرسانی بخش مرکزی و پشتکوه ،ایستگاه راه آهن ،کارخانه آرد،تولیدی جوجه یک روزه دوربن پشتکوه،تولیدی بسته بندی شفاشهد ومجتمع گلخانه ای نیلگون پشتکوه مقصد بازدید های روز گذشته بود.

انتهای پیام/۷۶۷۴

گفت و گو: مصباح ایرندگانی