فرمانده انتظامی کل کشور

فرمانده انتظامی کل کشور بر مقابله جدی با قاچاق سلاح و مهمات تاکید کرد وگفت: باید در اجرای ماموریت‌ها از پهپادها و سامانه‌های انتظامی به بهترین نحوه ممکن بهره ببریم.

به گزارش آوای سرحد به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری در جلسه نهایی جمع بندی نتایج بازرسی و نظارت فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در جمع فرماندهان و معاونان انتظامی از کسب موفقیت های خوب و تلاش های شبانه روزی مجموعه انتظامی استان در تامین نظم و امنیت تقدیر کرد.

وی با قدردانی از زحمات همکاران و تیم های بازرسی و نظارت فراجا، افزود: قطعا برنامه های انجام شده نظارتی و بازدیدها در اقدامات مجموعه های انتظامی در سطح استان و کشور اثرات مثبت و خوبی در پی خواهد داشت.

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه هدف در بازرسی ها کمک و پشتیبانی به منظور حل مشکلات موجود است، بیان کرد: از فرماندهان و معاونان انتظامی انتظار داریم برابر دستورالعمل ها و ابلاغیه ها، کارها را پیش ببرند و ما هم وظیفه خود می دانیم در زمینه های مورد نیاز یاری رسان شما در انجام ماموریت ها باشیم.

وی با بیان اینکه برنامه نظارت و بازرسی ها باید در اولویت کار فرماندهان در تمامی رده ها قرار گیرد، اظهارداشت: در کلانتری ها و پاسگاه ها و دیگر رده ها باید این بازدیدها به صورت ویژه در دستور کار قرار گیرد.

سردار اشتری با اشاره به ویژگی های خاص استان سیستان و بلوچستان افزود: دشمنان ایران اسلامی بعد از انقلاب و از همان زمان چشم طمع به این استان داشتند با تمام توطئه های خود قصد ناآرام و نا امن جلوه دادن آن را داشتند که بحمدالله با هوشیاری و بصیرت مردم شریف و عزیز از همان ابتدا و با تلاش های همه جانبه کارکنان انتظامی و مرزبانی و دیگر نیروهای امنیتی شاهد امنیت مطلوب در سطح استان هستیم.

وی تصریح کرد: با وجود تمام کسری ها که می بایست اختصاص پیدا می کرد پیشرفت های خوبی در حوزه انتظامی استان صورت گرفته که باید تبیین و اطلاع رسانی شود.

فرمانده کل انتظامی کشور با تاکید بر پهناوری و همجواری این استان با چند کشور همسایه، افزود: گروهک های تکفیری و ضد امنیتی همیشه باید تحت رصد اطلاعاتی و انتظامی قرار گیرند و در این رابطه در شرق کشور هوشمندانه و با قدرت وارد عمل شده و اجازه تحرک به اشرار و قاچاقچیان داده نخواهد شد.

وی با اشاره به برنامه ریزی لازم برای کنترل و جلوگیری از ورود اتباع بیگانه به داخل مرزهای کشور، افزود: باید مانع ورود اتباع بیگانه به داخل کشور شد و اگر هم ورودی صورت پذیرفت در کمترین زمان افراد شناسایی و با طی مراحل قانونی تحویل کشور مربوطه شوند.

سردار اشتری به قاچاق سلاح و مهمات و همچنین موضوع مواد مخدر اشاره کرد و اظهارداشت: در این خصوص همه دستگاه ها برای مقابله جدی پای کار بیایند و پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا نیز به موضوع مقابله با قاچاق مواد مخدر و اقدامات پیشگیرانه به صورت جدی ورود و تحرکات قاچاقچیان را خنثی و با آن مقابله کند.

وی با بیان اینکه حفظ اقتدار در انجام ماموریت ها برای ما بسیار مهم است، خاطرنشان کرد: اولویت ها و برنامه های مهم را باید با برنامه مدون و بروز انجام و ظرفیت ها را طوری به کار ببریم تا اثر بخشی بیشتری داشته باشد.

فرمانده انتظامی کل کشور با اشاره به نیازهای انتظامی سیستان و بلوچستان، تصریح  کرد: مطالبات از ستاد کل نیروهای مسلح و دولت باید مشخص  باشد هر گونه سرمایه گذاری و انجام برنامه خاص در حوزه امنیت باید با هم‌افزایی و اخذ رای و مشورت های انتظامی صورت پذیرد.

وی با بیان اینکه از تمام امکانات موجود باید برای حفظ و پایداری و ارتقاء  نظم و امنیت بهره ببریم، افزود: استفاده حداکثری از پهپاد ها و سامانه ها باید به بهترین نحو ممکن در برنامه ها و اقدامات در نقاط مورد نیاز در دستور کار قرار گیرد.

سردار اشتری با اشاره به برنامه ریزی برای رفع نیاز های یگان ویژه، گفت: در حوزه صیانت کارکنان و خدمات رسانی مطلوب در کوپ ها قرارگاه تحول کوپ، قرارگاه  صیانت و کمیسیون ایمنی و سوانح به طور منظم و با برنامه تشکیل و تصمیم گیری لازم انجام و بازخورد گیری شود.

وی ضمن قدردانی مجدد از زحمات و تلاش های مجاهدانه همکاران انتظامی در مجموعه فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان، خاطر نشان کرد: یکی از برنامه های فراجا حل مشکلات کارکنان، ارتقاء روحیه معنوی، توجه به معیشت کارکنان ،اختصاص خانه های ملکی و سازمانی است که در برنامه عملی کوتاه مدت و بلند مدت در حال انجام است.

انتهای پیام