مولوی عبدالله موحد

طی حکمی از سوی آیت الله مصطفی محامی نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان، مولوی عبدالله موحد بعنوان امام جمعه ده رئیس، مرکز بخش ایرندگان منصوب شد ‌.

به گزارش آوای سرحد، این حکم به نمایندگی از آیت الله محامی توسط حجت الاسلام احمد راهداری مسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در امور اهل سنت زاهدان در مصلی اقامه نماز جمعه ده رئیس قرائت شد.

متن حکم به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
جناب آقای مولوی عبدالله موحد
سلام علیکم

نماز جمعه از عبادات مهم در دین اسلام و سنگر نماز جمعه جایگاهی حساس و موثر در تقویت دین و نظام اسلامی است.

مسوولیت اقامه ی آن از جانب ولی امر مسلمین واگذار می‌شود ، بدین جهت اینجانب بعنوان نماینده معظم له جنابعالی را که بحمدالله آشنایی خوبی با این جایگاه رفیع و امر خطیر دارید برای مدت ۳ سال بعنوان “امام جمعه” مسجد جامع ابوبکر صدیق ده رئیس ایرندگان منصوب می نمایم.

انتظار می‌رود ضمن برگزاری این فریضه بزرگ الهی، با بیانات خود در تبیین و تشریح معارف اسلام ناب محمدی ( صلی الله علیه و آله و سلم) نمازگزاران را به وحدت و اخوت اسلامی و عمل به کتاب و سنت دعوت نموده و آنان را به وظایف خطیر و حساسی که در رابطه با اسلام، انقلاب و جامعه اسلامی دارند، آشنا ساخته و در وفاداری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و تقید به قوانین جاری کشور و اطاعت از ولی امر مسلمین جهان، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای( مدظله‌العالی) تشویق و ترغیب نمائید.

مصطفی محامی
نماینده مقام معظم رهبری
در امور اهل سنت سیستان و بلوچستان

تصویر: حکم انتصاب امام جمعه مرکز بخش ایرندگان

انتهای پیام/