صاحب گل صالحی
اینفوگرافیک

به مناسبت روز خبرنگار، پایگاه خبری آوای سرحد با برگزاری نظرسنجی آنلاین عملکرد رسانه‌ای فرماندار خاش را از دید کاربران فضای مجازی شهرستان خاش و مخاطبین پایگاه خبری مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش آوای سرحد، برای اولین در شهرستان خاش، پایگاه خبری آوای سرحد به مناسبت روز خبرنگار جهت ایجاد تعامل و ارتباط با مخاطبان خود، یک نظرسنجی با طرح سوال « عملکرد رسانه ای (صاحب‌گل صالحی) فرماندار خاش را چگونه ارزیابی می‌کنید؟» برگزار کرد.

در این نظرسنجی که به صورت آنلاین و در سایت پایگاه خبری آوای سرحد برگزار شد، ۷۵۳ شرکت کننده نظرات خود را از میان گزینه های مطرح شده در نظرسنجی شامل موارد «عالی»، «خوب» ، «متوسط» و «ضعیف» ثبت کردند.

مطابق نتایج پایانی نظرسنجی، ۴۱۸ کاربر معادل ۵۶ درصد از کاربران به عنوان بیشترین رای گزینه «ضعیف» را در توصیف عملکرد فرماندار خاش مناسب دانستند. همچنین به نظر ۱۲۷ شرکت کننده معادل ۱۷ درصد از مشارکت کنندگان در نظرسنجی عملکرد رسانه ای صاحب‌گل‌ صالحی «عالی» بوده است.

گزینه «متوسط» نیز سومین رتبه با بیشترین رای در این نظرسنجی بود که ۱۱۹ شرکت کننده معادل ۱۶ درصد از مشارکت کنندگان این گزینه را در مورد عملکرد رسانه ای فرماندار خاش مناسب دیدند.

به عقیده ۸۹ کاربر معادل ۱۱ درصد از شرکت کنندگان در نظرسنجی، عملکرد رسانه ای فرماندار خاش «خوب» بوده است.

به گزارش آوای سرحد، این نظرسنجی از ساعت ۱۸:۲۰ روز سه شنبه ۱۸ مرداد آغاز و تا ساعت ۲۱ روز بعد از آن به مدت ۲۷ ساعت برگزار شد.

قابل ذکر است، نتایج نظرسنجی صرفا بیانگر نگاه «مخاطبین» پایگاه خبری آوای سرحد و کاربران فضای مجازی شهرستان خاش بوده و رسانه آوای سرحد با نگاه بی طرفانه در راستای تعامل با مخاطبین این نظرسنجی را برگزار کرده است‌.

انتهای پیام/۳۲۱۴