اخبار خاش، اخبار تفتان

مراسم تجلیل از بهورزان نمونه مجموعه تحت پوشش شهرستان خاش و تفتان با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ائمه معزز جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان در خاش برگزار شد.

به گزارش آوای سرحد، مراسم نکوداشت و تجلیل از بهورزان نمونه مجموعه تحت پوشش شهرستان خاش و تفتان با حضور معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، ائمه معزز جمعه، فرماندار و جمعی از مدیران حوزه بهداشت و درمان در خاش برگزار شد.

حمید آذریان سرپرست مرکز بهداشت شهرستان خاش و تفتان ضمن تبریک به بهورزان ، مدیران و مربیان مراکز آموزش بهورزی و بهورزان بازنشسته گفت:بی شک بهورزان از موثرترین نیروها در ارتقای سلامت هستند و بواسطه “بومی بودن” این عزیزان، توانایی ایجاد ارتباط مناسب با مردم و پذیرفته شدن از سوی جامعه مخاطب به عنوان گام نخست در توسعه پایدار سلامت جوامع محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: فعالیت های شبانه روزی این عزیزان درتامین، حفظ و ارتقای سلامت، صیانت از سلامت مردم در پیشگیری و کنترل بیماری های واگیر، غیر واگیر و کاهش آمار مرگ و میر بیماریها و افزایش امید به زندگی بر هیچ کس پوشیده نیست.

آذریان تاکید کرد: آنها همواره در خط مقدم صیانت از سلامت و تندرستی هموطنانمان در روستاها و مناطق محروم بوده و در طول مدت بحران کرونا، در خط مقدم مقابله و پیشگیری از بیماری کووید ۱۹ در روستاها دوشادوش سایر همکاران حوزه بهداشت درمان رسالت خطیر و حساس خود را به خوبی ایفا نموده و خوش درخشیده اند.

به گزارش آوای سرحد، گفتنیست در پایان این مراسم از بهورزان با تقدیم لوح سپاس و هدیه تقدیر بعمل آمد.

انتهای پیام/۳۲۱۴