امام جمعه سراوان با بیان اینکه اجازه مداخله در امور داخل کشور را به دشمن ندهیم، گفت: باید همه اقوام و مذاهب برای مقابله با جنگ شناختی دشمنان پای کار باشند و آنان را در رسیدن به توطئه‌ها ناکام بگذاریم.

به گزارش آوای سرحد حجت الاسلام مجتبی بامری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: یکی از مسائلی که در این ایام باید دقت کنیم دشمن شناسی است، امروز هم به همان مجاهدت های دورن دفاع مقدس نیاز داریم.

وی ادامه داد: همان دشمن دوران دفاع مقدس را هم اکنون داریم، همان دشمن اکنون هم در میدان است، باید سنگربندی دشمن را بدانیم و اجازه مداخله در امور داخل کشور ندهیم.

حجت الاسلام بامری ادامه داد: امروز هم باید برادری و وحدت مجاهدان را برای مقابله با دشمنان داشته باشیم، اکنون هم در حال جنگ شناختی دشمن هستیم، تاکتیک دشمن تغییر کرده با جنگ نرم وارد میدان شده ‌اند، هوشیاری، وحدت و دشمن شناسی را مانند رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس داشته باشیم.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه امروز هم لازم است راه و روش شهدا را سرلوحه کار قرار دهیم گفت: باید همه اقوام و مذاهب برای مقابله با جنگ شناختی دشمن پای کار باشند و دشمن را در رسیدن به توطئه‌ها ناکام بگذارند. 

انتهای پیام/