علیرضا شهنوازان ، فرماندار تفتان با صدور پیامی ایام شهادت امیرالمومنین حضرت علی علیه السلام را تسلیت گفت.

به گزارش آوای سرحد ، متن پیام فرماندار تفتان به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

اینک که در شب های پر برکت قدر، قرار داریم خداوند بزرگ را شاکریم که بار دیگر توفیق عبادت و بندگی و بهره گیری از معنویات خوان گسترده الهی را نصیب ما فرموده و با یاد بزرگ مرد تاریخ بشریت حضرت امیرالمومنین علی(ع)، زیر باران رحمت “لیله القدر” می ایستیم تا جان هایمان تطهیر شود تا شاید به مضمون قدر که می گویند از هزار ماه برتر است دست یابیم گرچه ما را بر عظمت و شناسایی آن راهی نیست.

مولی الموحدین علی بن ابیطالب(ع)، مظهر عدالت و مردنگی و حماسه آفرینی است که ملائک آسمانی بر دستان توانایش در خیبر و خندق و بدر و حنین بوسه می زنند .
ایام شهادت جانسوز مولای متقیان حضرت علی بن ابیطالب (ع)، مقارن است با دومین شب از لیالی پربرکت قدر که مشتاقان لقاء محبوب را به خود می خواند تا با احیاء این شب و حضور در مساجد و خانه های خدا، ناب ترین و زلال ترین صحنه نیایش انسان در مقام بندگی را به نمایش بگذارند‌.

اینجانب، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم مومن و خدا جوی ایران اسلامی،بویژه مردم شهرستان تفتان توفیق درک فیوضات بیکران شب قدر را از خداوند متعال برایتان مسئلت دارم و ایام مصیبت شهادت پیشوای عدالت خواهان جهان حضرت علی (ع) را محضر تمامی مسلمانان به خصوص مردم عزیز شهرستان تفتان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم.

انتهای پیام/