راهپیمایی روز قدس در شهرستان تفتان

اینجا شهر نوک آباد است، مرکز شهرستان تفتان است، فارغ از مشکلات و گرفتاری‌ها و تهدیدهای دشمنان، مردم شهیدپرور و انقلابی شهرستان تفتان بار دیگر همپای دیگر هموطنان خود و مسلمانان جهان به میدان آمده اند تا عدالت‌خواهی و آزادی‌خواهی قدس شریف را فریاد بزنند.

به گزارش آوای سرحد ، از ساعات اولیه صبح جمعه مردم خداجوی شهرستان تفتان در وعده‌گاهی که برای راهپیمایی روز جهانی قدس تدارک دیده شده بود، حضور رسانده آمده و با در دست داشتن پلاکاردها و پرچم جمهوری اسلامی، صفوف خود را مستحکم‌تر می‌کردند تا مابقی جمعیت نیز از خیابان‌های اصلی و فرعی به راهپیمایان ملحق شوند.

فرماندار، بخشداران تابعه مدیران دستگاه‌های اجرایی، روحانیون، فرهنگیان، ورزشکاران، خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران، دانش‌آموزان و دانشجویان و همه اقشار شهرستان تفتان از گوشه و کنار گرد هم آمدند تا حماسه‌ای دیگر خلق کنند.

این همان خط روشنی است که نسل‌های انقلاب برای هم سن و سالان خود در سایر کشورها و بلاد اسلامی ترسیم کردند و بر قلب آنها حکاکی کردند که رژیم صهیونیستی رفتنی است و فلسطین پیروز است.

راهپیمایان شهرستان تفتان در مسیر راهپیمایی شعارهایی همچون “مرگ بر آمریکا”، “مرگ بر اسرائیل”،”امسال سال خونه، اسرائیل سرنگونه”،”پیام قرآن ما، وحدت مسلمین است”،”آزادی فلسطین، شعار مسلمین است”،”حمایت از فلسطین، حمایت از قرآن است” و “آزادی فلسطین، آزادی اسلام است” سر دادند و نفرت و انزجار خود را از جنایت‌ها و حرکت‌های وحشیانه رژیم جعلی صهیونیستی اعلام کردند.

علیرضا شهنوازان فرماندار تفتان در پشت تریبون آمده و می گوید: در شرایطی که رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت استکبار جهانی و سکوت سازمان‌های بین‌المللی و مدافعان دروغین حقوق بشر، در کنار جنایت‌های مذبوحانه و غیرانسانی، ددمنشی‌های خود را علیه مردم رنج کشیده فلسطین شدت بیشتری داده و هر روز شاهد جنایات تجاوزگری‌های جدید آنها هستیم، باید متحدتر از همیشه انزجار خود را از این رژیم منحوس اعلام کنیم.

شهنوازان ادامه میدهد: روز جهانی قدس امروز به حلقه وصل مسلمانان و آزادی‌خواهان جهان برای هم‌صدایی با مردم مظلوم فلسطین تبدیل شده است.

انتهای پیام/