نماینده مردم خاش ، میرجاوه و تفتان در مجلس با انتقاد از وضعیت جاده ها و محور های ترانزیتی منطقه گفت: وضعیت بگونه ای است که تخصیص اعتبارات لازم برای دوباندهسازی جاده های این منطقه به صورت قطرهچکانی صورت میگیرد.
علی کرد در گفت و گو با آوای سرحد اظهار داشت: در حالی با مشکل نبود جاده های دوبانده و بزرگراه مواجه هستیم که این منطقه در مسیرهای ترانزیتی چابهار-میلک و چابهار به شهرهای مرکزی همچون کرمان و اصفهان قرار دارد.
نماینده مردم خاش، تفتان، میرجاوه و بخشهای نصرت آباد و کورین در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: متاسفانه به دلیل اینکه جادههای این منطقه یک بانده هستند هر روز شاهد بروز حوادث ترافیکی و خسارات سنگین مالی و جانی ناشی از آنها هستیم کمااینکه جاده های زاهدان-خاش، خاش-سراوان، خاش-ایرانشهر و خاش-میرجاوه موسوم به جاده مرگ هستند.
وی تصریح کرد: وضعیت بگونه ای است که تخصیص اعتبارات لازم برای دوباندهسازی جاده های این منطقه به صورت قطرهچکانی صورت میگیرد.
این نماینده مردم در مجلس دوازدهم، در ارائه راهکار برای حل این مشکل، یادآور شد: تنها راه برونرفت از این وضعیت راهاندازی نهضتی جهادی و انقلابی در قالب صدور مجوز ماده ۲۳ به منظور احداث بزرگراه و دوباندهسازی جاده های این منطقه است.
عضو مجمع نمایندگان استان سیستان و بلوچستان در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از وزیر راه و شهرسازی انتظار داریم که در جهت تامین امنیت و رفاه مردم این منطقه، توجه جدی به این مهم داشته باشد.
انتهای پیام/۷۶۷۴