دانلود فیلتر شکن قوی و رایگان برای آندروید و برای کامپیوتر

دانلود فیلتر شکن قوی : می خواهیم به شما فیلتر شکنی ( vpnify ) را معرفی کنیم که از قوی ترین فیلتر شکن های که تا به حال استفاده کرده اید قوی تر باشد. این فیلترشکن رایگان می باشد و به دانلود نرم افزاری فیلتر شکن احتیاج ندارد. پروکسی proxy نمی گیرد و از vpn قوی تر است.

پایگاه خبری

فیلتر شکن های متعددی در سایت های مختلف ارائه می شود که برخی از آنها سرعت دانلود صفحات را کاهش می دهد. برخی از فیلترشکن ها تا مدتی اجرا می شود اما بعد از مدتی از کار می افتد و کارآیی لازم را نخواهد داشت. حال نگاهی به فیلترینگ و پروکسی و مفهوم آن می اندازیم:

Proxy چیست ؟

دانلود فیلتر شکن قوی

حتما برای شما هم پیش آمده که پس از برخورد به پیغام Access Denide ، به دنبال یک فیلتر شکن یا Proxy باشید تا هر طور شده به مطلب مورد نظرتان دسترسی پیدا کنید.آیا می دانید Proxy چیست و چگونه کار می کند ؟اگر به فرهنگ لغت انگلیسی مراجعه کنید معنی لغت Proxy را این چنین خواهید یافت :” وکیل ، وکالت و نمایندگی .”

شاید این معنی تا حدودی کمک کند تا مفهوم Proxy را بهتر درک کنیم.

در واقع یک Proxy Server ،سروری است که مابین کاربر و سرور مورد نظر قرار دارد.

کاربرد های Proxy

فیلتر شکن vpnify

برای Proxy Server دو کاربرد عمده تعریف کرده اند:

۱) افزایش کارایی برای کاربران

۲) درخواست فیلتر (چه در جهت جلوگیری از دستیابی به اطلاعات و چه در جهت کمک به دور زدن فیلتر)

سایت های متعددی با توجه به قوانین و موازین حقوقی همه روزه فیلتر می شوند. هر چند تعدادی از آنها ممکن است به طور اشتباه فیلتر شده باشد که برای آن هم روالی در نظر گرفته شده است. اما در صورت دسترسی به اطلاعات فیلتر شده از طریق فیلترشکن ها و … قوانین جرایم رایانه ای کشور مجازاتهایی را تعیین کرده است که در ادامه می آید:

طبق ماده اول مبحث یکم قانون جرایم رایانه‌یی کشور هرکس به طور غیرمجاز به داده‌ها یا سیستم‌های رایانه‌یی یا مخابراتی که به وسیله تدابیر امنیتی حفاظت شده است، دسترسی یابد، به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.

تشابه “فیلترشکن” و “ارتباط با خدا”:

در مقابل وسوسه های شیطان که ارتباط با خالق هستی را فیلتر می کند، فیلترشکن های متعددی وجود دارد که می توان به این موارد اشاره نمود:

۱– نماز:” ان الصلاه تنهی عن فحشا و المنکر عنکبوت/۴۴”

۲- ماه مبارک رمضان: فرصتی که نفس کشیدن در آن عبادت است

۳- قرآن: تلاوت قرآن موجب پالایش روح و آماده سازی انسان برای مناجات با خدا می باشد.

۴- محبت اهل بیت علیهم السلام

۵- ذکر: یکی از توصیه های دین مبین اسلام این است که در همه حال زبانمان به ذکر خالق هستی مشغول باشد. این را در آیات قرآن و ادعیه ای که از اهل بیت (ع) به مارسیده است نیز می توان به وضوح مشاهده نمود.

دل و زبانی که به ذکر خالق مشغول شود به غیر آن مشغول نخواهد شد و این اسبابی برای این است که از غیر او ببریم.

۶- دعا
دلایل فیلتر شدن :
وقتی انسان گناه می کند به دلیل جهلشان به ازای هرگناه یک قدم از خدا دور می شود. این فیلتر ها بر چشمانمان، گوش هایمان و قلب ما مُهر می زند و اگر کسی دچار این گناهان شد اگر به یکی از این فیلتر شکن ها وصل باشد ان شاءالله به راه مستقیم هدایت می شود.

پس از هر فرصتی برای آشتی با خالق هستی استفاده کنیم و فیلترهای ایجاد شده بین خود و خدا را بشکنیم و با توبه واقعی به اصل خویش برگردیم

دانلود فیلتر شکن قوی vpnify

Yjc