با حضور مسئولان،حمیدالدین یوسفی به عنوان فرماندار خاش معرفی شد.

به گزارش گروه خبری مجله فرهنگی و اجتماعی بیرک بنقل از خبرگزاری فارس از خاش محمدهادی مرعشی ظهر امروز در مراسم انتصاب فرماندار جدید خاش اظهار داشت: مطالبات در چهارچوب منطقی مطرح شوند تا زمینه ی پیگیری و حل مسایل متفاوت فراهم شود.

وی افزود: نظرات و پیشنهادات مردم در حوزه های مختلف در نظر گرفته شود زیرا مسئولین در تعامل با مردم به موفقیت دست میبابند.

معاون استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: مسئولین دستگاه های اجرایی شناخت و آمار و اطلاعات داده ای صحیح و کاملی در خصوص مشکلات و مطالبات حوزه کاری خود داشته باشند و با ارجاع این اطلاعات به فرماندار و نماینده خواستار رفع و پیگیری آنها شوند.

نماینده مردم خاش با تاکید بر لزوم حضور مدیران جدید در شهرستان ها گفت:برای رویارویی با توسعه جدید و برخورداری از پیشرفت و دستیابی به پیشبرد اهداف مد نظر بحث تغییر و تحول بسیار مهم و حائز اهمیت است.

وی در توصیه به فرماندار جدید گفت:توجه به مشکلات و مطالبات مردم باید در دستور کار باشد و بحث امنیت شهرستان،مسئله آموزش و پرورش،رفاه مردم و…با دقت و جدیت بیشتری دنبال شود.

علی کرد تصریح کرد:مردم باهمدلی و انسجام برای تحقق اهداف برنامه ریزی شده با مسئولین و متولیان امر مشارکت داشته باشند تا مشکلات و موانع پیش رو رفع و به مردم بصورت شایسته و ارزنده خدمت شود.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به پیشرفت عملیات اجرایی پروژه های گازرسانی و آبرسانی در حوزه خاش گفت:با اقدمات انجام شده و پیگیری های صورت گرفته ردیف بودجه اختصاصی برای پروژه های مذکور از مسیرهای جدید تعریف شده و بزودی به عرصه ی ظهور خواهد رسید.

حجت السلام غلامرضا دهقان گفت:همه ما نسبت به نظام مسئولیم تا برای حفظ و صانیت از ارزش های نظام و انقلاب و خدمت به مردم تلاش کنیم.

امام جمعه خاش تصریح کرد:مسئولان با رعایت عدالت به مردم خدمت کنند و بدنبال بهبود وضع زندگی مردم باشند و از توانایی خود برای حفظ همدلی،انسجام و رضایت مردم استفاده کنند.

وی افزود:باتوجه به قرارگیری در سال حمایت از کالای ایرانی میطلبد با حمایت از خلاقیت های تولیدی مردم؛بدنبال ایجاد اشتغال پایدار برای نیروهای کار باشیم.

محمد اکبر چاکرزهی فرماندار سابق خاش با ارائه گزارش عملکرد مدت خدمت خود گفت: طی چند سال گذشته تمام سعی ما در مجموعه فرمانداری برای مرتفع شدن مشکلات شهرستان خاش و بخش های تابع بوده است.

وی افزود:در طول تصدی اینجانب بعنوان فرماندار خاش  انتخابات مهم ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی صورت گرفت و نهایت تلاش برای مشارکت سیاسی و حداکثری مردم انجام شد که خوشبختانه درصد بالایی از مردم مشارکت داشتند و حماسه آفریند.

چاکرزهی خاطرنشان کرد:تفاوت و تبیعضی بین اقشار مختلف مردم خاش لحاظ نشد و هدف اصلی ما نیز خدمت و شنیدین صدای مردم بوده است.

حمیدالدین یوسفی با گرامی داشت یاد و خاطر معلم فداکار شهید حمیدرضا گنگوزهی گفت:با توجه به قرارگیری در هفته معلم جا دارد یاد الگو و اسوه ی فداکاری را زنده کنیم و عملکرد این شهید را سرلوحه کار خود قرار دهیم .

فرماندار جدید خاش تصریح کرد: سرمایه اصلی نظام اسلامی امروزه پشتیبانی و حمایت اقوام، طوایف و اقشار مختلف مردم است که میطلبد مردم عزیز با حضور پررنگ در عرصه های مختلف   بیش از پیش حمایت خود را اعلام کنند.

یوسفی اذعان داشت:با ایجاد اتاق فکر از ظرفیت مشاوره ای،تجارب بزرگان و قابلیت های جوانان، بانوان، روشنفکران، معتمدان، علما، اندیشمندان و… قطعا استفاده خواهد شد و با تعامل و همفکری و ارائه راهکار های اساسی و راهگشا بدنبال رفع مشکلات و دغدغه های مردم هستیم.