نمایندگان استان حادثه تروریستی محور خاش – زاهدان را محکوم کردند.

 

به گزارش پایگاه خبری بیرک نمایندگان حوزه انتخابیه شهرستان های  ایرانشهر،خاش،زاهدان،چابهار،زابل و سراوان در پیام های جداگانه اقدامات کور بزدلان و دستنشاندگان استکبار را محکوم کردند.

 

جای جای این سرزمین  به خون فرزندان رشید و پاکباخته ایران عزیز رنگین شده است

خبر شهادت سربازان جان بر کف سپاه اسلام موجی از تالم و تاثراز این حادثه شوم و کور و تنفر و بیزاری از استکبار جهانی و عواملش را ایجاد کرد.
حمله انتحاری امروز به شیرمردان سپاه پاسداران بیش از پیش ادعاهای پوچ سردمداران
مبارزه با تروریسم که از جانب امریکا و متحدانش ترویج و تبلیغ میشود را نمایان کرد.اکنون جای جای این سرزمین و خصوصا استان سیستان و بلوچستان به خون فرزندان رشید و پاکباخته ایران عزیز رنگین شده است.
اینجانب شهادت فرزندان برومند و گرانقدر ایران سرافراز را به پیشگاه فرماندهی کل قوا ، فرماندهان و پرسنل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همواره حافظ انقلاب و کشور بوده اند خانواده های معزز شهدا حادثه امروز تبریک و تسلیت گفته وبر ادامه راه ایشان پای می فشارم./محمدنعیم امینی فرد نماینده مردم شریف حوزه انتخابیه ایرانشهربمپور سرباز دلگان فنوج بخشهای اشاراهوران بنت لاشار

 

ملت شریف ایران مقابل تکفیر و دستنشاندگان استکبار و تروریسیم سر خم نخواهد کرد

ملت شریف ایران در شرایطی جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی را پشت سر گذاشتند که هیچ راه نفوذی برای کارشکنی و توطئه دشمنان قسم خورده این کشور سرفراز وجود نداشت که موجبات خشم و سرافکندگی آنان را فراهم کرد.

حمله تروریستی ضد بشری و بی رحمانه به دلاور مردان و یاوران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سایر و اقدامات کارشکنی و ملحدانه از نشانه های باطل و پوچ دشمنان این آب و خاک میباشد و ملت شریف و فهیم ایران اسلامی این موضوع را با جدیت به اثبات رسانده که هیچگاه در مقابل تکفیر و دستنشاندگان استکبار و تروریسیم سر خم نخواهد کرد و آزادانه بسوی اهداف و آرمان های ارزشمند نظام،انقلاب و امام شهدا در حرکت میکنند.

استکبار،تروریسم و تکفیر با اقدامات بی اساس و مغایر با ارزش های اسلامی و قرآنی و هرگونه اعمال ضد بشری از سوی این افراد پست و رذل از دیدگاه مردم شریف و علمای فهیم اهل سنت ایران اسلامی محکوم است‌.

با نهایت احترام و ابراز همدردی فراوان به نیابت از مردم غیور و مرزدار سیستان و بلوچستان و جامعه بزرگ اهل سنت ایران به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی محور خاش-زاهدان را خدمت ملت شریف ایران،مقام معظم رهبری(مدظله العالی)،خانواده معظم شهدا و نیروهای نظامی به ویژه همکاران این عزیزان در سپاه پاسداران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار صبر،شکیبایی و اجر فراوان مسئلت دارم ، یقینا شهدا در نزد خداوند از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار اند‌.

امیداست در سایه توجهات ذات اقدس باریتعالی غیور مردان و شیرمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بزودی پاسخی قاطع و کوبنده ای به عاملان حادثه تروریستی محور خاش-زاهدان نشان دهند./علی کرد نماینده مردم حوزه انتخابیه شهرستان خاش و رئیس فراکسیون اهل سنت مجلس شورای اسلامی

 

اقدامات تروریستی حاکی از ضربات سخت و حساب شده سپاه پاسداران بر لاشه صهیونی سعودی و گروهک ضد انسانی بوده است

بار دیگر شاهد شهادت عزیزترین فرزندان ملت شریف، پاسداران عزت و شرف ایران اسلامی می باشیم،
پر واضح است که حرکات اینچنینی حاکی از ضربات سخت و حساب شده سپاه پاسداران بر لاشه صهیونی سعودی گروهک ضد انسانی بوده و تقارن این جنایت ضد بشری با سالروز مبارک حاکمیت جمهوری اسلامی، نشان از عزت چهل ساله ایران پایدار و ذلت همیشگی تروریستهای زبون دارد؛
معتقدم: عملکرد دستگاه دیپلماسی در مقابله با حوادث تروریستی، عملکردی قوی و قاطع نبوده و وزارت خارجه با سیاست لبخند با این موضوعات برخورد نموده است؛

این حادثه تروریستی را بطور جد از طریق کمیسیون امنیت ملی مجلس و مراجع ذیربط پیگیری خواهیم کرد

اینجانب ضمن محکومیت جنایت تروریستی جاده زاهدان-خاش، محاکمه و مجازات فوری مرتکبان و عاملان داخلی و خارجی این اقدام ننگین را مطالبه جدی ملت شهید پرور اعلام نموده و بدینوسیله مراتب تسلیت خود را محضر فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح و مقتدر ایران اسلامی و خانواده معزز شهدا تقدیم می نمایم./حسینعلی شهریاری نماینده مردم شریف زاهدان در مجلس شورای اسلامی

 

 

توسعه استان،تنها راه برچیدن بساط افراط و تروریست است

خبرشهادت جمعی از رزمندگان نیروی زمینی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موجب تاثر وتالم شدید،همه ما مردم استان سیستان وبلوچستان،از هرقشر وگروه وطایفه ای شد.
از وزارت امورخارجه و مقامات سیاسی کشور درخواست دارم ازکشور پاکستان که مامن این گروه تروریستی هست، بخواهند از ریا کاری در برخورد با این گروهک تروریستی دست بردارند و ملت ایران بیش از این، بی تفاوتی این کشور را تحمل نخواهند کرد.
واز طرفی با توجه به حضور هیات های اقتصادی از کشورهای مختلف جهان در بندر چابهار در اسفندماه سال جاری، و رقابت پنهانی که بین بندرچابهار و بندر گوادر پاکستان هست، این شائبه را ایجاد میکند که این تروریست ها مورد حمایت سرویس های اطلاعاتی کشورهایی هستند که از توسعه بندر چابهار ضرر میکنندو حوادث تروریستی اخیر در سطح استان موید این موضوع هست.
بدون تردید تنها راه برچیدن بساط افراط و تروریست، توسعه استان هست
لذا از نهادهای انتظامی و امنیتی و قضایی، درخواست دارم با عاملان و آمران این حادثه تروریستی قاطعانه برخورد وبا توجه به عزم نظام برای توسعه محور شرق واستان سیستان وبلوچستان با محوریت بندرچابهار، هوشیارتر از قبل عمل کنند.
اینجانب ضمن عرض تسلیت به محضر ملت شریف ایران، از خداوند متعال علو درجات شهدای این حادثه تروریستی ،صبرواسعه برای خانواده ها وشفای عاجل برای مجروحان را مسئلت دارم . /عبدالغفور ایران نژاد نماینده مردم شریف چابهار،نیکشهر،کنارک وقصرقند در مجلس شورای اسلامی

 

حادثه تروریستی حافظان حدود و ثغور مرز و بوم میهن اسلامی در محور شهرستان خاش به زاهدان دلخراش و خونین بود

اینجانب حادثه دلخراش و خونین تروریستی حافظان حدود و ثغور مرز و بوم میهن اسلامی در محور شهرستان خاش به زاهدان در آستانه آغاز چهلمین بهار فجر انقلاب که منجر به شهادت مظلومانه و بی دفاع جمعی از افسران رشید و سربازان عزیز سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید را بشدت محکوم و این جنایت شوم را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حفظه الله، فرماندهی محترم سپاه پاسداران، ملت سرافراز ایران، مردم مرزبان غیور و وفادار استان سیستان و بلوچستان بویژه خانوادهای معزز شهیدان والامقام تسلیت و تعزیت می گویم و برای شهیدان علو درجات و برای مصدومان درمان و بهبودی عاجل از خداوند رحمن مسئلت دارمدکتر احمدعلی کیخا رئیس کمیسیون کشاورزی، آب ومنابع طبیعی مجلس و نماینده مردم شریف سیستان درمجلس شورای اسلامی

 

تروریست‌ها سعی بر تلخ کردن کام ملت ایران پس از خلق حماسه پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه داشتند

خبر شهادت مظلومانه غیور مردان و رزمندگان میهن اسلامی به دست تروریست‌ها و مزدوران کوردل موجب تالم و تأثر اینجانب شد.

این حمله ددمنشانه و تروریستی، بار دیگر نمایش اقدام کور و رذیلانه جنایتکارانی بود که اقتدار و عزت ایران اسلامی را هدف قرار داده‌اند.

تروریست‌ها سعی بر تلخ کردن کام ملت ایران پس از خلق حماسه پرشکوه راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه داشته و دست به جنایتی زدند که نه در عزم ایرانیان خللی وارد خواهد کرد و نه در انسجام‌شان رخنه خواهد کرد

با نهایت احترام و ابراز همدردی فراوان به نیابت از مردم غیور و مرزدار سیستان و بلوچستان و جامعه بزرگ اهل سنت ایران به شهادت رسیدن جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در حادثه تروریستی محور زاهدان- خاش را خدمت ملت شریف ایران، مقام معظم رهبری(مدظله العالی)، خانواده معظم شهدا و نیروهای نظامی به ویژه همکاران این عزیزان در سپاه پاسداران تسلیت و تعزیت عرض نموده و از درگاه خداوند منان برای بازماندگان این حادثه تلخ و ناگوار صبر، شکیبایی و اجر فراوان مسئلت دارم، یقینا شهدا در نزد خداوند از جایگاه والا و ارزشمندی برخوردار اند‌.

امید است با همبستگی و رشادت فرزندان شجاع، مومن و وطن دوست این مرز و بوم بزودی شاهد ریشه کن شدن پدیده شوم ترور در سراسر ایران عزیز، خصوصا درسیستان و بلوچستان باشیم و در سایه برچیده شدن این پدیده شوم و امنیت پایدار حاصله، توسعه و آبادانی ایران عزیز را شاهد باشیم./علیم یارمحمدی نماینده مردم صبور زاهدان و عضو هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی

 

ترور و تروریست در هر لباس، قوم و مذهبی که باشد محکوم و مردود است.

ترور و تروریست در هر لباس، قوم و مذهبی که باشد محکوم و مردود است

خبر دد منشانه شهادت جمعی از نیروهای سپاه پاسداران در مسیر بازگشت برای پیوستن به جمع گرم خانواده، آنها را خدایی کرد و با نوشیدن شربت شهادت در بهشت برین ماندگار شدند.

تکفیر و عوامل استکبار چشم دیدن صلابت، ایستادگی و حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب را نداشتند و با حرکات ناجوانمردانه و ضد بشریت در پی آسیب زدن به نظام و وحدت ملت هستند.

اینجانب با تمام وجود این حرکات ضد بشری و صهیونیستی را محکوم می کنم و اعلام میدارم برای رسیدن به آرمانهای امام راحل و انقلاب هیچ گروهک ضد انقلاب و نظام نمی تواند جلودار آزادی، وحدت و همبستگی این مردم شود و با افتخار از انقلاب و نظام دفاع خواهیم کرد.

خبر به شهادت رسیدن این نیروهای جان برکف به سختی در باور می نشیند، و یقینا تحمل این سختی برای تک تک دوستداران نظام و انقلاب بسی سخت و دشوار است.
از خداوند منان برای بازماندگان و خانواده این عزیزان صبر جمیل از درگاه الهی خواستارم./ محمد باسط درازهی نماینده مردم شهرستانهای سراوان، سیب و سوران و مهرستان در مجلس دهم شورای اسلامی