پرداخت مطالبات موسسات درمانی از اولویت های مهم بیمه سلامت است

مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان گفت: پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد در راستای افزایش شاخص های سلامت از اولویت های مهم بیمه سلامت می باشند.

به گزارش پایگاه خبری بیرک رضا عباسی در دیدار با نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی  اظهارداشت: اجرای برنامه طرح تحول نظام بیمه سلامت یکی از اهداف دولت تدبیر و امید وسازمان بیمه سلامت ایران در راستای کاهش هزینه های درمانی از جیب بیمه شدگان و مردم می باشد.

عباسی تصریح کرد: اجرای برنامه نسخه نویسی الکترونیکی در بخش خصوصی باعث شفافیت اطلاعات بیماران و تسریع در روند ارائه خدمات درمانی برای بیماران و نیازمندان می گردد که در آینده نزدیک درتمام نقاط استان اجرای می گردد.

مدیر کل بیمه سلامت استان افزود: با اجرای طرح نسخه نویسی الکترونیکی رسیدگی به اسناد پزشکان و موسسات درمانی طرف قرارداد در سریع ترین زمان باکمترین هزینه مورد ارزیابی قرار می گیرد و پزشکان وموسسات طرف قرارداد به اسناد ومطالبات خود سریعتر دسترسی پیدا می کنند.

عباسی تصریح کرد: پرداخت مطالبات موسسات درمانی طرف قرارداد در راستای افزایش شاخص های سلامت از اولویت های مهم بیمه سلامت می باشند از نمایندگان محترم استان درخواست پیگیری مصوبات در راستای هزینه های سلامت می‌باشد.

در ادامه علی کرد نماینده مردم شهرستان خاش در مجلس شورای اسلامی افزود: نمایندگان مردم در مجلس شورای در بحث مصوبات سلامت می کوشند تا بهترین خدمات و با کمترین هزینه به مردم و بیمه شدگان خدمات درمانی ارائه گردد.

کرد گفت: خدمات بیمه سلامت به مردم و بیمه شدگان در بحث سلامت بسیار ارزنده و با ارزش است و توانسته فرمایش مقام معظم رهبری که فرمودند مردم ما جز رنج مریض داری رنج دیگری نداشته باشند را محقق نموده است.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس بیان کرد: وظیفه همه ما خدمت به بیماران و افراد نیازمند می باشد که گر ه ای از مشکلات مردم حل شود، مردم نیازمند به برخورد خوب و اخلاق خوش و پاسخگویی سریع می باشند.

کرد بیان کرد: در بحث سلامت تحول عظیمی در استان رخ داده تمام مردم دارای دفترچه بیمه سلامت می باشند و از دکتر عباسی مدیر کل بیمه سلامت استان سیستان و بلوچستان و جناب آقای مهندس موهبتی مدیر عامل سازمان بیمه سلامت ایران تقدیر و تشکر می گردد.