معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان از اعزام ۱۱۰ نفر از اعضا کانون های دانش آموزی به اردوی زیارتی- سیاحتی مشهد مقدس خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بیرک ، علیرضا میری معاون امور جوانان استان گفت:اردوی دانش آموزی فرصتی مناسب برای نشاندن مفاهیم مهم تربیتی،مهارتی، زندگی ،استحکام و تقویت آنچه که در یک فرایند آموزشی به کودکان،نوجوانان و جوانان ارایه شده، به شمار می رود که در این فضا شرایط به گونه ای فراهم میشود تا آنان به سمت کمال و زندگی با کرامت هدایت شوند.

وی گفت: اردوی اعضای کانون های دانش آموزی به مدت سه روز به مقصد مشهد با هدف، برنامه ، سازماندهی، زمان و جمعیت سنی مشخص همراه است و دانش آموزان از یک سفرزیارتی، علمی، گردشی و فرهنگی بهره مند می شوند..

میری با اشاره به اینکه دانش آموزان خواهر و برادر ۱۸ شعبه جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان امسال در برنامه های معاونت پیش دبستانی و دانش آموزی خوش درخشیدند، اظهارداشت: این اردوبا همکاری آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان در حال برگزاری است.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه این اردوها در قالب اردوهای دانش آموزی برگزار می‌شود، هدف جمعیت هلال احمر را از اعزام دانش آموزان به اردو‌های زیارتی وتفریحی را رشد و اعتلای فرهنگ اصیل اسلامی ومبانی دینی و اعتقادی مددجویان،غنی سازی اوقات فراغت آنان، تقویت روحیه نشاط و شادابی، آشنایی با فرهنگ‌های مختلف و آموزش سبک صحیح زندگی عنوان کرد.

مسلم عبدی دادکان