بخشدار ایرندگان از اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بخش خبر داد و گفت: به منظور حفظ جان مردم از خطرات و جلوگیری از ورود ویروس کرونا به بخش ایرندگان کار مسدود سازی مسیر های مواصلاتی در بخش ایرندگان انجام گرفت .

عنایت اله ایرندگانی عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار آوای سرحد اظهار کرد: پیرو تصمیمات ستاد کرونا شهرستان خاش مقرر شد مسیر مواصلاتی بخش ایرندگان به دامن که منتهی به ایرانشهر می شود مسدود گردد.

وی افزود :به منظور حفظ جان مردم از خطرات و جلوگیری از ورود ویروس کرونا به بخش ایرندگان کار مسدود سازی مسیر های مواصلاتی در بخش ایرندگان انجام گرفت .

وی ادامه داد: کار آگاه سازی و اطلاع رسانی و همچنین ارائه تذکرات و توصیه های لازم به مردم در فضای مجازی و حقیقی در حال انجام است.

وی با تاکید بر اینکه مسیر ایرانشهر به ایرندگان مسدود شده است گفت: مسیر ایرندگان به خاش با اتخاذ تدابیر امنیتی توسط نیروهای انتظامی، بسیج و سپاه تحت کنترل است.

بخشدار ایرندگان با بیان اینکه افراد غیر بومی اجازه ورود به بخش را ندارد توصیه کرد: شهروندان روز طبیعت را در خانه بمانند و از سفر به طبیعت خارج از شهر خودداری کنند.

ایرندگانی بیان داشت: اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در بخش ایرندگان با مشارکت مردم،بسیج،نیروی انتظامی، معتمدین،شوراها و فرمانداری شهرستان به قوت خود اجرا می‌شود.

بخشدار ایرندگان ضمن تاکید بر لزوم رعایت نکات و اصول بهداشتی گفت: مردم با رعایت خود قرنطینگی و خودداری از تردد های غیرضروری در سطح شهر و مناطق همجوار از شیوع و گسترش ویروس کرونا جلوگیری کنند.

انتهای پیام/