افزایش کم سابقه موارد مثبت کرونا در یک روز در سیستان و بلوچستان

کرونا

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: تا ظهر امروز سه شنبه نوزدهم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در سیستان و بلوچستان با ١٩ مورد افزایش به ٣١٣ نفر رسید.

به گزارش پایگاه خبری بیرک به نقل از فارس -سیستان و بلوچستان – سید محمد هاشمی شهری  اظهار کرد: تا ظهر امروز سه شنبه نوزدهم فرودین ماه ۱۳۹۹، موارد مثبت آزمایشگاهی کووید-۱۹ در سیستان و بلوچستان با ١٩ مورد افزایش به ٣١٣ نفر رسید.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: از مجموع بیماران با آزمایش مثبت کرونا تاکنون ٢٠٨ نفر پس از دریافت درمان های تخصصی بهبود یافته اند.

وی ادامه داد: متاسفانه تاکنون٢۶ نفر از عزیزان هم استانی با نتیجه آزمایش مثبت کرونا فوت کرده اند.

همچنیم بخوانید

هاشمی شهری افزود: تعداد موارد مثبت در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی زاهدان ٢١١ نفر، در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه زابل ٧۴ نفر و در شهرستان های تحت پوشش دانشگاه ایرانشهر٢٨نفر هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بیان کرد:  تعداد بیماران بستری شده باعلائم تنفسی حاد نیز  تا این روز به ١۵٢٠ نفر رسیده است که ١٣۵ نفر از این عزیزان هم جان خود را از دست داده اند.

وی گفت: امیدواریم تا با رعایت کامل اصول بهداشت فردی و جمعی و فاصله گذاری اجتماعی توسط هموطنان، پیش بینی های کارشناسان در زمینه وقوع گسترده همه‌گیری در روزهای آتی تحقق پیدا نکند.

انتهای خبر/