فریبا برنایی بجد

فرماندار شهرستان تفتان گفت: خبرنگاران بعنوان امانتداران حقیقی جامعه در مسیر شفاف سازی خدمات و انعکاس مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

به گزارش آوای سرحدفریبا برنایی بجد” صبح امروز در مراسم تجلیل از خبرنگاران اظهار داشت: خبرنگاران بعنوان امانتداران حقیقی جامعه در مسیر شفاف سازی خدمات و انعکاس مشکلات مردم تلاش می‌کنند.

وی افزود: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش مهم و تأثیرگذاری در جامعه ایفا میکنند که این نقش می‌تواند پیامدهای مثبت و منفی بهمراه داشته باشد.

فرماندار شهرستان تفتان تصریح کرد: این شغل بدلیل داشتن صداقت در عمل و گفتار و همچنین تلاش های قابل توجه همواره در نزد خداوند اجر و پاداش اخروی خواهد داشت.

این مسئول خاطرنشان کرد: شهرستان جدید التاسیس تفتان برای رسیدن به خودکفایی و شناخت جامع تر نیازمند همکاری اقشار مختلف بویژه اصحاب رسانه است‌.

برنایی بجد تأکید کرد: خبرگزاری ها و رسانه ها عملکرد مدیران را با ارائه نقطه نظرات انتقادی و سازنده خود تقویت بخشند.

فرماندار شهرستان تفتان افزود: خبرگزاری ها و مراجع خبری مطمئن با نگرش های خاص خود برای تحقق توسعه و پیشرفت یاریگر مسئولین باشند.

وی اذعان داشت: شهیدان صارمی و خزایی بواسطه ایثار و فداکاری خود الگو و اسوه نیک خبرنگاران ایران هستند.

این مسئول یادآور شد: در اولین جلسه شورای اداری شهرستان تفتان موضوع فعالیت روابط عمومی ادارات ابلاغ خواهد شد.

برنایی بجد در خصوص ظرفیت های مهم و حائز اهمیت شهرستان تفتان توضیحاتی ارائه داد و گفت: جهت فراهم شدن زیر ساخت ها در شهرستان تفتان در تلاشیم تا با استقرار ادارات و جذب بودجه های پیش‌بینی شده زمینه توسعه و پیشرفت هرچه سریعتر را فراهم کنیم.

وی در خصوص ظرفیت دام های سبک و سنگین،پرورش زنبور عسل،پرورش کرم ابریشم،گلخانه داری و … توضیح داد و گفت: در حوزه شیلات تعداد ۱۱۱ استخر در شهرستان تفتان وجود دارد که فعالیت تمامی این استخر ها در دستورکار قرار دارد.

برنایی بجد در خصوص افزود: طی یک ماه گذشته تا کنون بیش از ۳۰ استخر پس بهسازی و نوسازی به بهره‌برداری رسیده و فعالیت پرورش ماهیان سردآبی خود را آغاز کرده اند.

محمد امین میربلوچزهی خبرنگار خبرگزاری ایرنا در شهرستان خاش نیز بر ضرورت توجه هرچه بیشتر به خبرنگاران و رسانه تاکید کرد و گفت: مسئولین از ظرفیت جامع رسانه های محلی و کشوری برای بیان پتانسیل های موجود در شهرستان تفتان استفاده کنند.

وی افزود: برای شفاف سازی هرچه بهتر خدمات ضرورت دارد روابط عمومی ادارات در شهرستان تفتان فعال شوند.

این خبرنگار تصریح کرد: ظرفیت بخش قابل توجهی از مجتمع کشت و صنعت گوهرکوه تا کنون مورد استفاده قرار نگرفته و سالهاست بلا تکلیف مانده است.

همچنین مصباح ایرندگانی خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان خاش نیز گردشگری را ظرفیت قالب در شهرستان تفتان عنوان کرد و افزود: برای توسعه صنعت گردشگری و حرکت بسمت گردشگر پذیری احداث جاده گردشگری کوهستان تفتان از ضروریات است.

وی گفت: مسئولین برای شفاف سازی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی و پیگیری هرچه بهتر و بیشتر مطالبات و مشکلات مردم روابط خود با رسانه و خبرنگاران را تقویت بخشند.

در پایان این مراسم از خبرنگاران ایرنا ، فارس و پایگاه تحلیلی خبری آوای سرحد تجلیل بعمل آمد.