زنگ بازگشایی مدارس بخش ایرندگان

زنگ بازگشایی مدارس بخش ایرندگان به صورت نمادین و به نمایندگی از تمامی مدارس در مدرسه ریحانه ایرندگان نواخته شد.

به گزارش آوای سرحد ؛ همزمان با شروع رسمی بازگشایی مدارس کشور ، زنگ بازگشایی مدارس در بخش ایرندگان خاش به صورت نمادین و به نمایندگی از مدارس سطح بخش در مدرسه ریحانه ده رئیس ایرندگان نواخته شد .

بخشدار ایرندگان در حاشیه این مراسم اظهار کرد: دانش آموزان رقم زننده آینده کشور هستند و بحث آموزش باید با جدیت پیگیری و انجام شود.

عنایت اله ایرندگانی گفت:شرایط حال حاضر کشور و دنیا به نحوی است که باید با بیماری ساخت و با آن زندگی کردو نمیتوان بحث آموزش را تعطیل کرد.

وی ادامه داد: شرایط روستاها با شهرها متفاوت بوده و به دلیل ضعف زیرساختی در روستاها و آمار پایین دانش آموزان ، آموزش حضوری باید بیشتر مد نظر قرار گیرد.

ایرندگانی با بیان اینکه فصل سرما و زمستان را در پیش رو داریم تصریح کرد: همزمانی بیماری کرونا با شیوع آنفولانزا شرایط را سخت و پیچیده میکند و آموزش و پرورش در چینش تمامی برنامه های خود بحث کرونا را باید لحاظ کرده باشد.

وی گفت: از تمامی دبیران و دانش آموزان خواستاریم با رعایت بهداشت فردی و پروتکل های بهداشتی حافظ سلامت جان خود و خانواده هایشان باشند.

مسئول نمایندگی آموزش و پرورش ایرندگان نیز گفت:بحث سلامت دانش آموزان برای ما بسیار حائز اهمیت بوده و خط قرمز آموزش و پرورش میباشد.

عمر محمودزهی اظهار داشت: اختیار برگزاری کلاس ها به شورای مدارس واگذار شده و تمامی برنامه ها به استحضار اولیا خواهد رسید.

وی تصریح کرد:جهت انجام فاصله گذاری اجتماعی و رعایت مسائل بهداشتی کلاس های مدارس پرجمعیت گروه بندی شده و به صورت زوج و فرد برگزار خواهد شد.

محمودزهی گفت: در بحث فضاهای آموزشی ۶ مدرسه درحال ساخت بوده و در بُعد نیروی انسانی نیز وضعیت در بخش بهتر شده است.

انتهای خبر/۳۲۱۴